18. JUL 2016

Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Na tento tréning nepotrebujete žiadne vybavenie, takže výhovorky sú vylúčené!

Skôr ako sa pustíte do vykonávania tréningu, doprajte si aspoň 5-minútové kardio. Potom odcvičte všetky cviky jeden za druhým v stanovenom počte opakovaní. Po absolvovaní okruhu si doprajte kratučkú prestávku a okruh zopakujte ešte 2-krát. Na záver nezabudnite na vydýchanie a záverečný strečing.

Cvik číslo 1

Postavte sa na šírku ramien, chodidlá sú umiestnené paralelne. Kolená pokrčte a urobte drep až do polohy, že stehná sú rovnobežne s podlahou. Váha tela spočíva na pätách. Pri návrate do stoja zdvihnite nohu do strany. Opakujte 20-krát striedavo na každú nohu.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 2

Cvik vychádza z pozície na štyroch, pričom sa treba dostať do polohy, že chodidlo je na podložke s pätou nad úrovňou podlahy. Následne jedna noha smeruje vystretá nahor (špička je prepnutá) a potom ide plynulým ťahom dopredu k lakťu ruky. Počet opakovaní je 10 každou nohou.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 3

Tretí cvik spočíva vo vykonávaní bočnej dosky, pričom voľná ruka je vystretá nad telom a následne smeruje pod trup. Opakujeme na každú stranu 10-krát.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 4

Ďalším cvikom v poradí je kľuk. Ak nevládzete urobiť klasický kľuk, oprite kolená o podložku. Opakujte 20-krát.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 5

Horolezec je skvelým funkčným cvikom. Nebojte sa vyskúšať ani variant, keď nohy smerujú do strany. Opakujte 20-krát za sebou.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 6

Pri tomto cviku precvičíte aj brušné svaly, pretože k bicyklovaniu v ľahu na chrbte pridáte aj vytáčanie trupu do strán. Opakujeme 10-krát do každej strany.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 7

Šiesty cvik je väčšine športujúcich žien dôverne známy. Spočíva v zdvíhaní panvy. Opakujeme 20-krát za sebou.


Zdroj video: www.youtube.com

Po vykonaní celého okruhu ho opakujeme ešte 2 razy s krátkou prestávkou. 

Zdroj foto: adidas.sk

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Drep je náročný, ale účinnýDrep je náročný, ale účinný

Drep vždy bol, je a bude dokonalým cvikom.

 

Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?

Kto by nechcel mať počas horúceho leta viditeľné brušné svaly a bruško, ktoré je dostatočne spevnené? 

 

Angličák – najlepší cvik zo všetkých?Angličák – najlepší cvik zo všetkých?

Ak je vaším cieľom precvičiť takmer všetky svaly svojho tela, účinnejší cvik ako angličák nájdete len veľmi ťažko. 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Miková - redaktorka Cvičte.sk

Písaniu sa venujem niekoľko rokov, je mojou prácou i koníčkom. Takisto som vyznávačkou zdravého životného štýlu – pravidelne športujem a nie je mi jedno, čo si dám na tanier. Oblasť výživy ma zaujíma natoľko, že sa v tomto smere aktívne vzdelávam. Nedávno som absolvovala 6-mesačný kurz výživového poradenstva v ČR a plánujem sa zúčastniť ďalších, pretože si myslím, že vedomosti sú základ. Mojím mottom sú slová Usaina Bolta: „Nemožné je len silné slovo používané slabými ľuďmi, ktorí zistili, že je ľahšie žiť vo svete, ktorý im bol daný, ako nájsť v sebe silu niečo zmeniť. Nemožné nie je fakt, ale voľba.“ Viac o mne aj na:

http://bit.ly/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 972
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.