Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Na tento tréning nepotrebujete žiadne vybavenie, takže výhovorky sú vylúčené!

Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy
25. FEB 2017

Skôr ako sa pustíte do vykonávania tréningu, doprajte si aspoň 5-minútové kardio. Potom odcvičte všetky cviky jeden za druhým v stanovenom počte opakovaní. Po absolvovaní okruhu si doprajte kratučkú prestávku a okruh zopakujte ešte 2-krát. Na záver nezabudnite na vydýchanie a záverečný strečing.

Cvik číslo 1

Postavte sa na šírku ramien, chodidlá sú umiestnené paralelne. Kolená pokrčte a urobte drep až do polohy, že stehná sú rovnobežne s podlahou. Váha tela spočíva na pätách. Pri návrate do stoja zdvihnite nohu do strany. Opakujte 20-krát striedavo na každú nohu.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 2

Cvik vychádza z pozície na štyroch, pričom sa treba dostať do polohy, že chodidlo je na podložke s pätou nad úrovňou podlahy. Následne jedna noha smeruje vystretá nahor (špička je prepnutá) a potom ide plynulým ťahom dopredu k lakťu ruky. Počet opakovaní je 10 každou nohou.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 3

Tretí cvik spočíva vo vykonávaní bočnej dosky, pričom voľná ruka je vystretá nad telom a následne smeruje pod trup. Opakujeme na každú stranu 10-krát.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 4

Ďalším cvikom v poradí je kľuk. Ak nevládzete urobiť klasický kľuk, oprite kolená o podložku. Opakujte 20-krát.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 5

Horolezec je skvelým funkčným cvikom. Nebojte sa vyskúšať ani variant, keď nohy smerujú do strany. Opakujte 20-krát za sebou.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 6

Pri tomto cviku precvičíte aj brušné svaly, pretože k bicyklovaniu v ľahu na chrbte pridáte aj vytáčanie trupu do strán. Opakujeme 10-krát do každej strany.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 7

Šiesty cvik je väčšine športujúcich žien dôverne známy. Spočíva v zdvíhaní panvy. Opakujeme 20-krát za sebou.


Zdroj video: www.youtube.com

Po vykonaní celého okruhu ho opakujeme ešte 2 razy s krátkou prestávkou. 

Chcete cvičiť z pohodlia domova kedykoľvek máte čas a chuť? Vyskúšajte video program na domáce cvičenie SUPER BODY. Obsahuje 28 plnhodnotných video tréningov a viac než 12 hodín cvičenia, pri ktorých nepotrebujete žiadne drahé pomôcky.

Super Body_On-line_DVD_1920x1080px

Zdroj foto: adidas.sk

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Drep je náročný, ale účinnýDrep je náročný, ale účinný

Drep vždy bol, je a bude dokonalým cvikom.

 

Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?

Kto by nechcel mať počas horúceho leta viditeľné brušné svaly a bruško, ktoré je dostatočne spevnené? 

 

Angličák – najlepší cvik zo všetkých?Angličák – najlepší cvik zo všetkých?

Ak je vaším cieľom precvičiť takmer všetky svaly svojho tela, účinnejší cvik ako angličák nájdete len veľmi ťažko. 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Suchárová - redaktorka Cvičte.sk

Som manželkou úžasného chlapa, mamou malej nezbedníčky a milovníčkou zdravej a pestrej vegetariánskej kuchyne. Okrem toho je mojou vášňou písanie – niekoľko rokov sa venujem písaniu, editovaniu i copywritingu pre weby i časopisy. Svet zdravej výživy a vôbec zdravého životného štýlu ma fascinuje natoľko, že jedným z mojich snov je vlastné výživové štúdio. Aj preto sa v oblasti výživy stále vzdelávam. Som presvedčená o tom, že správne zvolenou stravou môže človek nielen schudnúť, ale aj vyriešiť rôzne zdravotné ťažkosti. Okrem toho som fanúšičkou pozitívneho myslenia a ako matka propagujem kontaktné rodičovstvo, pretože si myslím, že aj to je spôsob, ako zmeniť svet k lepšiemu.

https://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 2252
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.