5. OKT 2016

10 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku

Spáliť tuky a vyrysovať svaly môžete zvýšením vášho metabolizmu – možností je viacero. 

Veľmi veľký podiel na tom má, samozrejme, tréning, ale sú aj iné faktory, ktoré tu hrajú svoju rolu. 

Najúčinnejšie spôsoby na zvýšenie metabolizmu

Zmena stravovacích návykov

Najlepšou voľbou je podľa mňa cyklovanie sacharidov. Tento princíp je založený na zmene príjmu sacharidov každý deň. Výsledkom je, že vaše telo je v neustálom strese a vďaka tomu spaľuje oveľa viac kalórií.

zdravedesiate

Zaradenie aeróbneho cvičenia do tréningu

Aeróbne cvičenie predstavuje typ cvičenia, pri ktorom majú svaly dostatok kyslíka na vykonávanie fyzickej aktivity. Kontrolovať, či sa nachádzate ešte v aeróbnej zóne, alebo už v anaeróbnej sa dá úplne jednoducho. V aeróbnej zóne sa potíte, ale stále dokážete plynulo rozprávať.

Vykonávanie tréningu pred aeróbnou aktivitou v čo najvyššej možnej intenzite

Odporúčam cvičiť desať cvikov formou tabaty a to tak, že odcvičíte jednu tabatu s využitím jedného cviku a hneď pokračujete druhou tabatou s druhým cvikom.

Tabata

Ide o typ cvičenia, pri ktorom striedate aktívnu fázu (20 sekúnd) s pasívnou (fáza odpočinku10 sekúnd). Aktívnu fázu je potrebné vykonávať v najväčšej možnej miere.

Tréning

1. skok dopredu do drepu a spať do drepu

2. skracovačky s bicyklovaním


Zdroj video: www.youtube.com

3. plank so zdvíhaním ruky a nohy


Zdroj video: www.youtube.com

4. vertikálne strihanie nohami


Zdroj video: www.youtube.com

5. výpady s preskokom


Zdroj video: www.youtube.com

6. bočný plank (striedať strany)


Zdroj video: www.youtube.com

7. skákajúci panák s tlieskaním pred sebou

8. kľuky (ak vládzete, tak s tlesknutím)


Zdroj video: www.youtube.com

9. beh na mieste so zakopávaním

10. ruský kolotoč


Zdroj video: www.youtube.com

Strečing

Pred a aj po tréningu nikdy nezabudnite na poriadny strečing – pred tréningom na dynamický a po ňom na statický.

Som presvedčený, že správne stravovanie a vykonávanie uvedeného tréningu vám zabezpečí zvýšenie spaľovania tukov a svaly sa oveľa lepšie vyrysujú. 

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Ako zostaviť tréningový plán v posilňovni pre začiatočníkovAko zostaviť tréningový plán v posilňovni pre začiatočníkov

Je veľmi dobré, ak sa zaujímate o problémy spojené so začiatočnou fázou posilňovania.

 

Prečo z tréningu nevynechať cviky na ramenáPrečo z tréningu nevynechať cviky na ramená

Veľa ľudí sa mylne domnieva, že základom tréningu rúk je iba precvičovanie bicepsov a tricepsov. 

 

10 cvikov s vlastnou váhou na účinné schudnutie10 cvikov s vlastnou váhou na účinné schudnutie

Pevnejšie a zdravšie telo vám bez problémov zabezpečí cvičenie s vlastnou váhou tela – bez používania posilňovacích strojov alebo činiek. 


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 10 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 977
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.