27. OKT 2016

Účinné cviky, ktoré celulitídu zničia raz a navždy

Celulitída „obťažuje“ veľmi veľa žien. Veľmi dobrou správou však je, že sa s ňou dá bojovať. Potrebné je zmeniť stravovacie návyky, začať cvičiť a mať pevnú vôľu. 

Čo je to celulitída

Celulitída je spôsobená tukovými zásobami, ktoré narušujú spojivové tkanivo pokožky a to spôsobuje ten nešťastný, tzv. pomarančový vzhľad.

Ako bojovať s celulitídou?

Už som spomínal, že základ určite tvoria dobré stravovacie návyky a vhodné pohybové aktivity. Kombináciou posilňovania a aeróbneho cvičenia (beh, kardio) si budete budovať svalovú hmotu, ktorá vám pomôže pri spaľovaní tukov. Svaly vám zlepšia výzor kože a svalový tonus a celulitída bude postupne miznúť.

Stravovacie návyky

Pri problémoch s celulitídou vám veľmi dobre pomôžu:

  • Citrusové plody – obsahujú veľa vitamínu C a majú menej kalórií ako iné ovocie.
  • Paradajky, špenát a hlávkový šalát – sú veľmi dobrým zdrojom antioxidantov.
  • Ananás – obsahuje veľa vitamínu C, zinok a draslík.
  • Zelenina – obsahuje veľa vlákniny, ktorá pomáha odstraňovať toxíny z tela.
  • Ryby, semiačka, orechy – obsahujú omega-3 mastné kyseliny, ktoré podporujú pružnosť ciev.
  • Morčacie, kuracie mäso a hovädzie mäso – obsahujú veľa bielkovín, sú málo tučné.
  • Voda – dodržujte dostatočný pitný režim (minimálne 2 litre denne).

Cviky proti celulitíde

Drepy


Zdroj: youtube.com

Rumunsky mŕtvy ťah na jednej nohe


Zdroj: youtube.com

Angličáky


Zdroj: youtube.com

Panvový most


Zdroj: youtube.com

Hodinové výpady


Zdroj: youtube.com

Všetky uvedené cviky vykonávame v troch sériách po 8 až 12 opakovaní dvakrát v týždni s dvojdňovou prestávkou. 

Zdroj foto: pixabay.com

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Intervalový tréning je vhodný pre každého a to aj pre začiatočníkovIntervalový tréning je vhodný pre každého. Aj pre začiatočníkov

K vypracovaniu tela do dokonalosti vám pomôže intenzívny tréning.

 

 

Sexi bruško je sen každej ženy. splňte si ho i vySexi bruško je sen každej ženy. Splňte si ho i vy

Bruško patrí k pomerne náročným partiám, čo sa týka modelovania. Práve preto je treba pri jeho zlepšovaní a tvarovaní veľa trpezlivosti, odhodlania a sebazaprenia. 

 

Sú hlboké drepy účinnejšie ako tie polovičné?Sú hlboké drepy účinnejšie ako tie polovičné?

Hlboký drep by mal byť pre každého úplne prirodzený pohyb, ak ste ho však veľa rokov nevykonávali, zvyknúť si naň bude pomerne náročný a zdĺhavý proces.

 


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Účinné cviky, ktoré celulitídu zničia raz a navždy

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 977
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.