8. AUG 2016

Cviky s vlastnou váhou, ktoré počas leta oceníte

Čo robiť, keď máte bruško trochu mľandravé, tricepsy ovísajú a zadok na tom tiež nie je najlepšie? 

Vyššie teploty počas leta vás nútia stále viac a viac odhaľovať svoje telo. Často sa však stáva, že zisťujete, že vaše telo sa nezhoduje s vašimi predstavami. Veľmi dobrou voľbou, ako s tým bojovať, je kruhový tréning s vlastnou váhou.

Kruhový tréning

Kruhový tréning predstavuje komplexné cvičenie pre celé telo. Pri jeho vykonávaní budete určite cítiť aj svaly, o ktorých ste ani netušili, že ich máte. Tento typ cvičenia je vhodný pre pokročilých, tak aj pre úplných začiatočníkov. Môžete ho praktizovať vo vnútri, ale aj vonku.

Ako kruhový tréning vykonávať?

Pri kruhovom tréningu môžete precvičiť celé telo. Odporúčam vám začať ľahkým kardiom, napríklad behom alebo skákaním cez švihadlo, aby ste si zahriali organizmus. Následne vykonajte dynamický strečing a môžete prejsť na kruhový tréning.

Kruhový tréning sa snažte cvičiť bez väčších prestávok medzi jednotlivými cvikmi. Až keď dokončíte celé kolo, máte nárok na väčšiu pauzu. Vykonajte 3 až 5 kôl. Na záver svoje telo ešte poriadne vystrečujte.

Príklad kruhového tréningu

Každý z uvedených cvikov opakujete zhruba 30 sekúnd. Ak 30 sekúnd zvládate bez problémov, cviky môžete opakovať aj celú minútu alebo aj viac (1,5 až 2 minúty).

  • dynamické drepy
  • plavec
  • horolezec
  • vysoké kolená
  • plank

Pri kruhovom tréningu sa nespaľujú iba tuky, ale sa aj kvalitne posilňujú svaly. Svaly sú ťažšie ako tuky, preto vás môže ručička váhy zo začiatku zavádzať. Odporúčam vám uprednostniť meranie pred vážením, aby ste videli ubúdajúce centimetre a úžasnú efektivitu kruhového tréningu.

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Predkláňanie s jednoručkami zaručí sexi pozadiePredkláňanie s jednoručkami ako cesta k sexi pozadiu

Mať zadok, za ktorý sa nebudete musieť hanbiť, by ste určite chceli mať všetci.

 

TOP chyby, ktoré robíme vo fitcentreTOP chyby, ktoré robíme vo fitcentre

Nadpriemerné vykonávanie kardia určite nemá žiadne pozitívne účinky. 

 

10-minútový hiit, ktorý môžete robiť kdekoľvek10-minútový HIIT, ktorý môžete robiť kdekoľvek

Kedy je tréning najúčinnejší na spaľovanie tukov?


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Cviky s vlastnou váhou, ktoré počas leta oceníte

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 977
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.