Pridaj sa do Supershape LETNEJ VÝZVY, začať môžeš aj DNES!

5 typov cvičení, ktoré zoštíhlia telo a zaženú jesennú depku

Redakcia

Nie každý deň sa nám chce cvičiť. Preto je dôležité mať plán a nespoliehať sa len na motiváciu. Doprajte si cvičenia, ktoré vám zdvihnú náladu a vyformujú telo. Ktoré to sú?

Diana Klásková, Jana Šimkovičová, HOT 15
Zdroj: Natália Jakubcová pre Supershape
10. OKT 2023

Príval energie a radosti po tréningu nie sú náhoda ani placebo. Cvičenie produkuje hormóny a neurotransmitery (serotonín, dopamín či endorfíny), ktoré zlepšujú vašu náladu, pamäť, hladinu energie a celkový pocit pohody.

Cvičenie preukázateľne zlepšuje náladu

Navyše, keď dokončíte tréning, váš mozog vyšle signál, aby ste sa cítili dobre a zvýši dôveru vo vaše vlastné schopnosti. Akékoľvek cvičenie vám môže pomôcť zlepšiť náladu, existujú však špecifické cvičenia, ktoré sú účinnejšie ako ostatné. Máme pre vás päťku rôznych cvičení na zlepšenie nálady, ktoré vám pomôžu zlepšiť váš deň a zároveň sú účinné v spevňovaní a formovaní tela.

Tieto cvičenia vám zdvihnú náladu za menej ako 30 minút

1. Kruhový tréning vás nakopne

Neviete sa sústrediť? Bolo dokázané, že silový tréning bojuje proti kognitívnej poruche a dokonca podporuje tvorbu nových neurónov. Zoberte si sadu závaží a vyskúšajte kruhový tréning, ktorý kombinuje silový tréning s kardiom – hladina vašich endorfínov sa zaručene zdvihne. Skúste naše cvičenie na posilnenie celého tela Power woman, ktoré sa zameriava na všetky vaše hlavné svalové skupiny pre dokonalé spevnenie a vyformovanie tela.

2. Joga spevní telo a vyčistí myseľ

Mnohé štúdie ukazujú, že joga pomáha zmierniť pocity stresu a úzkosti, čo z nej robí obľúbený typ tréningu. Hlboké dýchanie, typické pre jogu, tiež dodáva telu kyslík a mozgu živiny, ktoré potrebuje na naštartovanie. To, že účinne spevňuje svaly celého tela, patrí medzi jej primárne benefity. V joge je kľúčom k úspechu konzistencia, preto sa snažte zaradiť ju do svojej fitnes rutiny pravidelne. Skúste našu Power jogu a prídete si na svoje!

Prečítajte si aj: Na zmenu vám stačí polhodina denne: Prečo môžu byť kratšie cvičenia efektívnejšie?

3. Box z vás dostane stres

Rýchly a účinný – presne taký je box, ktorý je výbušným a dynamickým pohybom, zaručujúcim spŕšku endorfínov po skončení tréningu. Intenzívne spaľovanie a spevňovanie je jeho „sprievodným javom“, preto ak sa chcete cítiť dobre, stačí vám aj dvadsať minút tejto makačky. Skúste niektorý tréning z nášho programu Fit Box

Fit Box

4. Tanec praje uvoľneniu

Cítiť sa opäť slobodne a uvoľnene – to znie ako skvelý plán. Riešením je pohyb v znamení tanca. Ukázalo sa, že tanec nielen zvyšuje endorfíny prostredníctvom kardiovaskulárneho cvičenia, ale tiež znižuje stresový hormón kortizol. O tom, že ak sa doň ponoríte, spálite slušné množstvo kalórií, netreba asi pochybovať.

5. Intervalový tréning spustí produkciu endorfínov

Potrebujete zlepšiť náladu? Stavte na rýchle HIIT! Vysoko intenzívny intervalový tréning je jedným z účinných riešení ako sa zbaviť zlej nálady alebo úzkosti. Zvýšenie srdcovej frekvencie je ako stlačenie tlačidla, ktoré uvoľňuje endorfíny v tele. Výskumy hovoria jasnou rečou: pravidelné cvičenie s vysokou intenzitou má pozitívny vplyv na kognitívnu výkonnosť. Vyskúšajte účinné rýchle tréningy HOT 15 s Dianou Kláskovou, aby ste nielen spaľovali tuk a budovali svalovú hmotu, ale tiež zlepšili svoju kondičku.

Vysokointenzívne cvičenia z programu Supershape HOT 15 pre spaľovanie a svaly vám pomôžu docieliť výsledky za kratší čas. Pripravili sme si pre vás 7 efektívnych tréningov pod vedením skúsenej trénerky. Poďte si s nami dať do tela! Tento účinný tréningový program je tiež súčasťou Premium členstva, s ktorým máte prístup k desiatkam hodín video tréningov na domáce cvičenie, vedeným výzvam so skúsenými odborníkmi a jedálničkom s chutnými fit receptami od výživových špecialistov.

HOT 15 banner


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 5 typov cvičení, ktoré zoštíhlia telo a zaženú jesennú depku

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.