12. OKT 2016

Efektívny kruhový tréning stvorený aj na odcvičenie doma

Tento typ tréningu má veľmi veľkú výhodu v tom, že si pomocou neho môžete spevniť svalstvo, vyformovať postavu, zlepšiť kondíciu a aj spáliť kalórie. 

Čo je to kruhový tréning?

Kruhový tréning sa vykonáva na určitom počte stanovíšť vo vyššom tempe bez prestávky. Prestávka prichádza až po absolvovaní všetkých stanovíšť. Cvičiť môžete s čímkoľvek: činky, posilňovacie stroje, fitlopta, medicinbal, ale vystačiť si dokážete aj iba s vlastným telom. Najlepšou voľbou je pri tomto tréningu zapojiť všetky svaly tela, pričom odporúčam po náročnom cviku zaradiť jednoduchší, aby ste sa dokázali udržať v tempe a nemuseli ste poľaviť.

Kruhový tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma

Budete mať desať stanovíšť, pričom na každom stanovišti vykonajte 15 opakovaní. Urobte 4 až 5 okruhov. Tréning zaraďte do svojho tréningu aspoň 2 – 3-krát do týždňa.

Stanovište 1

  • Drepy

Stanovište 2

  • Panvový most

Stanovište 3

  • Skákajúci panák

Stanovište 4

  • Unožovanie v ľahu na boku ľavá noha

Stanovište 5

  • Kľuky

Stanovište 6

  • Unožovanie v ľahu na boku pravá noha

Stanovište 7

  • Skracovačky

Stanovište 8

  • Zdvíhajte nesúhlasnú nohu a ruku súčasne ťahom do kríža v kľaku na štyroch

Stanovište 9

  • Obrátené skracovačky

Stanovište 10

  • Výpady vzad

Tréning začnite dostatočným zahriatím tela (napr. poskoky na mieste 5 až 6 minút ) a dynamickým strečingom. Po tréningu nasleduje statický strečing.   

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Akčný hiit tréning zložený z výkopov a výpadovAkčný HIIT tréning zložený z výkopov a výpadov

Ak sa vám už teraz v jeseni nechce ísť po príchode z práce cvičiť von, veľmi dobrou formou cvičenia je HIIT. 

 

Cviky na precvičenie panvového dna pre ženy a aj mužovCviky na precvičenie panvového dna pre ženy a aj mužov

Ak sa nebudete venovať jeho precvičovaniu, môžu sa veľmi rýchlo objaviť bolesti v krížoch, problémy s otehotnením, neplodnosť a inkontinencia. 

 

Ako začať s posilňovaním a neublížiť si?Ako začať s posilňovaním a neublížiť si?

Prebiehajú vám mysľou otázky, ako napríklad, či nie ste veľmi tučný, alebo chudý, alebo slabý, alebo či sa vám nebudú kvôli tomu smiať? 


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Efektívny kruhový tréning stvorený aj na odcvičenie doma

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 977
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.