2. MAR 2017

Cviky, ktoré si môžete zacvičiť už ráno v posteli

Veľa ľudí sa často vyhovára, že nemôžu cvičiť, pretože nemajú čas, alebo keď prídu domov z práce, tak sú už veľmi unavení. 

Je tu však riešenie aj pre nich. Cvičiť sa totižto dá aj hneď po prebudení už v posteli.

Okrem toho, že si týmto cvičením spevníte svaly tela, hormóny, ktoré sa pri cvičení uvoľňujú, vám zaručene zlepšia náladu do začínajúceho sa dňa. 

Ideálne cviky, ktoré môžete vykonať už ráno v posteli

Panvový most

V ľahu na chrbte pokrčte obe nohy a chodidlá umiestnite pod úroveň kolien, na šírku bedier, rovnobežne k sebe. Ruky nechajte voľne pri tele. S výdychom ťahajte panvu nahor so súčasným zaťahovaním svalstva zadku a s nádychom vráťte tesne nad posteľ.

Skracovačky s prinožovaním a roznožovaním

Ľahnite si na chrbát a natiahnite rovné nohy do výšky (približne do 45° uhla s posteľou). S výdychom zdvihnite lopatky z postele a roztiahnite nohy. S nádychom si ľahnite a nohy spojte.

Bočný plank

Ľahnite si na bok, nohy si položte na seba. Oprite sa o pravý lakeť. S výdychom zdvíhajte pravý bok hore a s nádychom ho spustite späť. So zdvihom panvy môžete aj upažiť a následne pripažiť. Najskôr odcvičte pre jednu a následne pre druhú stranu tela.

Unožovanie

V ľahu na boku si položte nohy na seba a unožujte s výdychom a s nádychom ju spustite späť na spodnú nohu. Najskôr odcvičte pre jednu a následne pre druhú stranu tela.

Všetky cviky vykonajte aspoň desaťkrát v troch sériách. Uvidíte, že deň budete mať po takomto rannom cvičení určite nabitý pozitívnou energiou. 

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

3 náročnejšie varianty planku, ktoré si zamilujete3 náročnejšie varianty planku, ktoré si zamilujete

Plank je podľa mňa jeden z najlepších cvikov, pomocou ktorého precvičíte takmer celé telo. 

 

Roztrasené vnútorné stehná – hlavný problém mnohých žienRoztrasené vnútorné stehná – hlavný problém mnohých žien

Roztrasené vnútorné svalstvo stehien je hlavnou príčinou toho, čo spôsobuje, že vaše nohy vyzerajú tučné. 

 

Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženyKruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Na tento tréning nepotrebujete žiadne vybavenie, takže výhovorky sú vylúčené!


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Cviky, ktoré si môžete zacvičiť už ráno v posteli

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1308
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.