21. FEB 2017

Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!

Precvičiť celé telo pomocou jedného cviku by bolo super. A verte mi, dá sa to. Tento cvik sa volá angličák alebo anglicky burpee. 

Angličáky vám pomôžu zlepšiť si rýchlosť, reflexy a ohybnosť. Spevníte si pomocou neho stred tela, nohy, zadok, chrbát a aj ruky. Okrem toho spálite veľké množstvo kalórií a zlepšíte si celkovú kondíciu.

Čo je to angličák?

Angličák je kombináciou viacerých cvikov. Tvorí ho drep, kľuk, opätovný drep a výskok.

Ako správne cvičiť angličáky

Cvičiť začínate v stoji. Mierne rozkročte nohy, približne na šírku ramien. Následne idete do drepu a v spodnej polohe dáte ruky pred telo a potom na zem. Keď máte dlane na zemi, premiestnite nohy dozadu. Tým sa dostanete do vzporu (poloha, ako pri počiatočnej polohe kľuku). Potom urobíte kľuk, alebo položíte telo na zem a vrátite sa do vzporu. Pri návrate do vrchnej polohy premiestnite nohy späť pod hrudník a vyskočíte. Výskok by mal byť čo najvyšší (ideálne je aj tlesknúť si rukami nad hlavou). Táto kombinácia predstavuje jeden angličák.   


Zdroj: youtube.com

Časté chyby pri angličákoch

  • kúskovanie cviku
  • prehýbanie sa pri drepoch
  • polovičné kľuky alebo vystrkovanie zadku pri kľukoch

Ak si dáte pozor na tieto chyby a budete angličáky vykonávať technicky správne v dostatočnom množstve (15 až 20 opakovaní zo začiatku a následne počet zvyšovať), tak zapojíte pri cvičení celé telo a tým si vybudujete kondičku a sexi postavu vo veľmi krátkom čase. 

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Nezabúdajte precvičovať „core“. tieto cviky sú tie pravéNezabúdajte precvičovať „core“. Tieto cviky sú tie pravé

V poslednej dobe sa stalo veľmi obľúbeným precvičovanie „core“. Ľudia si však pod týmto pojmom predstavujú iba priamy brušný sval a zabúdajú na ďalšie svaly.

 

Nový cvik na zadok? vyskúšajte kmitanie na stranuNový cvik na zadok? Vyskúšajte kmitanie na stranu

Určite každá žena túži po peknom, pevnom a vypracovanom zadku.

 

Mám prirodzene objemnejšie lýtka. dá sa to skorigovať cvičením?Mám prirodzene objemnejšie lýtka. Dá sa to skorigovať cvičením?

Ak patríte k ľuďom s objemnejšími lýtkami, určite nie ste práve nadšení (hlavne čo sa týka žien).


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 

Podujatia

ďalšie ponuky
Vložiť podujatie môžu len registrovaní užívatelia.
Registrovať | Prihlásiť
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1398
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.