Zapoj sa do LETNEJ VÝZVY v limitovanom predpredaji len do 30.4. a získaj DARČEK ZADARMO

Vyrysované a zdravé telo, ktoré vás podrží? Stavte na tento typ tréningu!

Redakcia

Máte rady cvičenie s váhami? Dobrá správa! Silový tréning nie je len základným pilierom pre dosiahnutie krásne vyrysovaného tela, je tiež účinným nástrojom v boji proti osteoporóze.

Vyrysované a zdravé telo, ktoré vás podrží? Stavte na tento typ tréningu!
Zdroj: Natália Jakubcová pre Supershape
5. MAR 2024

Silový tréning nie je len o budovaní svalovej hmoty a získavaní „fit“ zovňajšku. Je to nástroj, ktorý zlepší vašu kondičku a kvalitu života v mnohých ohľadoch. Okrem toho, že vám pomáha dosiahnuť vyrysované telo, silový tréning je tiež dôležitý v boji proti ochoreniam kostí, najčastejším býva práve osteoporóza.

Prečítajte si aj: 7 benefitov silového tréningu pre ženy: Dvíhať činky sa oplatí!

Vyrysované pevné telo ako bonus

Silový tréning pomáha formovať telo tým, že buduje svalovú hmotu. Pri správne navrhnutom tréningu však budujete nielen svaly ale aj celkovo meníte kompozíciu tela. Tradičný silový tréning vedie k redukcii tuku a zvýšeniu definície svalov, čím sa docieli efekt krásne vyrysovaného tela. Okrem toho, že silový tréning pomáha formovať postavu, má aj mnoho ďalších výhod. Zlepšuje metabolizmus, pomáha udržiavať si optimálnu hmotnosť, zvyšuje energiu a zlepšuje celkovú pohybovú schopnosť.

Účinná ochrana pred osteoporózou

Osteoporóza je ochorenie charakterizované rednutím a oslabením kostí, čo zvyšuje riziko zlomenín a iných zranení. Toto ochorenie postihuje mnoho ľudí, najmä ženy po menopauze. Avšak silový tréning je účinný spôsob ako tomuto problému predchádzať alebo ho minimalizovať. Keďže silový tréning zahŕňa prácu s váhami alebo odporom, zvyšuje zaťaženie kostí. Tento druh mechanického stresu stimuluje kostné bunky na obnovu a zosilnenie. Pravidelný silový tréning zvyšuje hustotu kostí a zlepšuje ich celkovú pevnosť, čo znižuje riziko zlomenín a ochorení kostí.

Prečítajte si aj: Odborníčka radí: Ako sa v prechode vyhnúť osteoporóze?

Ako na silový tréning?

Pri silovom tréningu je dôležité začať pomaly a postupne zvyšovať intenzitu a frekvenciu. Ideálne sú cviky ako drepy, mŕtve ťahy, rôzne zdvihy s činkami alebo odporovými pásmi. Bez ohľadu na vaše ciele je dôležité vykonávať silový tréning správne po technickej stránke. Už dávno neplatí, že silový tréning je len pre mužov alebo profesionálnych športovcov. Je pre každého, kto chce dosiahnuť silné a krásne telo a zároveň zlepšiť svoje zdravie a kvalitu života. Vyskúšajte tréning z programu Power Woman 2 pod vedením Juliany Zaukolec!

Ešte stále váhate? Začnite ešte dnes so silovým tréningom budovať silnejšie a zdravšie telo! Mnoho účinných silových tréningov nájdete v našej Supershape Reštart výzve, kde vám ponúkame pomocnú ruku a prepracovaný návod na dosiahnutie zdravého a pevného tela. Tento program pod vedením skúsených špecialistov je zostavený odborníkmi z oblasti výživy a cvičenia tak, aby sa vám podarilo získať správne pohybové a stravovacie návyky, nevyhnutné pre vyformovanie tela a udržanie váhy bez obmedzovania a hlúpych diét. Pridajte sa k nám a zmeňte svoj život!

Banner Reštart výzva


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Vyrysované a zdravé telo, ktoré vás podrží? Stavte na tento typ tréningu!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.