Nezmeškaj začiatok LETNEJ VÝZVY, začíname už 20.5.!

VIDEO TRÉNING: Komplexné cviky na pevné ruky a ramená

Redakcia

Ak chcete pekne tvarované ruky a ramená, je dôležité dať pravidelnosť tréningom a dopriať si aj výživný, nutrične vyvážený jedálniček. Na čo ešte dbať a na aké cviky sa zamerať?

VIDEO TRÉNING: Komplexné cviky na pevné ruky a ramená
Zdroj: AdobeStock
31. OKT 2023

Pri trénovaní rúk sa zamerajte na svaly v oblasti ramien a predlaktí, tiež na bicepsy a tricepsy. Tréning týchto svalov by mal zahŕňať cviky ako zdvihy, extenzie, kľuky, planky či upažovanie alebo vzpažovanie. Môžete cvičiť s vlastnou váhou, činkami alebo inými cvičebnými pomôckami. Dôležitá je správna technika a pravidelne obmieňanie tréningového plánu, aby sa predišlo stagnácii a dosiahli sa optimálne výsledky.

Prečítajte si aj: 7 benefitov silového tréningu pre ženy: Dvíhať činky sa oplatí!

Trénovanie ramien a rúk vám pomôže získať silu, čo oceníte v každodennom živote pri vykonávaní rôznych činností, tiež pri zdvíhaní ťažkých predmetov. Silné ramená a ruky môžu pomôcť predchádzať zraneniam, pretože podporujú stabilitu hornej časti tela. Je dôležité mať na pamäti, že tréning by mal byť vyvážený a mal by sa zameriavať aj na iné partie tela. Ak chcete komplexné cvičenie na ruky a ramená, vyskúšajte nasledovný video tréning.

VIDEO TRÉNING: Špeciálne cviky na ruky a ramená pre ženy

Čo ešte prispieva k formovaniu tela?

Strava

Jedálniček hrá kľúčovú úlohu v procese budovania svalov a získavania sily. Zamerajte sa na proteíny, zdravé tuky a komplexné sacharidy. Jedzte pravidelne a nezabúdajte na dostatočný pitný režim.

Odpočinok

Dôležité je, aby ste svojim svalom dali čas na regeneráciu. Spánok a dostatočný odpočinok sú nevyhnutné pre rast svalov.

Kardio cvičenie

Pravidelné kardio vám pomôže spaľovať tuk a udržiavať celkovú kondíciu.

Variabilita cvikov

Meniť svoj tréningový program je dôležité pre prekonanie stagnácie a udržanie motivácie.

Postupnosť

Dbajte na svoje telo a neprekračujte svoje možnosti. Postupne zvyšujte záťaž.

Vytvarujte si ruky a ďalšie partie rýchlo a účinne s novým programom Supershape TOTAL 20! Pripravili sme pre vás 7 efektívnych tréningov so skúsenou trénerkou Leou Grančič, vďaka ktorým si pravidelným cvičením vyformujete pevné, štíhle a zdravé telo. Tento účinný tréningový program je tiež súčasťou Premium členstva, s ktorým máte prístup k desiatkam hodín video tréningov na domáce cvičenie, vedeným výzvam so skúsenými odborníkmi a jedálničkom s chutnými fit receptami od výživových špecialistov.

Banner_Total 20_1080x1080.jpg


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - VIDEO TRÉNING: Komplexné cviky na pevné ruky a ramená

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.