Nezmeškaj začiatok LETNEJ VÝZVY, začíname už 20.5.!

Vytvarujte si nohy a zrýchlite metabolizmus týmto tréningom

Redakcia

Trénované nohy vyzerajú nielen pekne, tiež vás podržia, keď sa ponáhľate domov, na túre v lese, aj keď sa prechádzate po parku. Ak túžite po vytvarovaných nohách, ktoré sú silné, skúste náš špeciál pre krásne nohy! Budete spevňovať, rysovať, spaľovať a veľa ďalšieho!

nohy -cvicenie
17. MÁJ 2023

Na to, aby ste dosiahli výsledky pri cvičení akejkoľvek partie, nemusíte tráviť hodiny cvičením. Skvelý tréning môžete za oveľa menej času, najmä, ak si vyberiete správne cvičenia. Vysokointenzívne intervalové tréningy (HIIT), ktoré zahŕňajú kardio cvičenia a cvičenia s vlastnou váhou – ako sú drepy či výpady – môžu byť neuveriteľne účinné pri budovaní sily a vytrvalosti v nohách. A to najlepšie? Tieto rýchle cvičenia môžete vďaka Premium členstvu robiť kdekoľvek. Pýtate sa, kde začať?

Skúste tento 4-minútový zotrih z videa Super Body 3!

Cvičenie nôh môže byť výzvou! Viete, že budete cítiť pálenie, no stojí to za to. Vaše nohy budú spevnené a silné, držanie tela sa vám zlepší a budete mať väčšiu motiváciu pokračovať v úsilí. Pocit úspechu, ktorý prichádza s vedomím, že ste pre seba niečo urobili, za to rozhodne stojí! Skúste si tento krátky štvorminútový tréning dať viackrát za sebou a znásobte benefity cvičenia!

Prečítajte si aj: Rýchle a účinné spaľovanie tukov? Stavte na krátke tréningy s dôrazom na problematické partie

Tréning z programu Super Body pod vedením inštruktora Milana Adamku zahŕňa kombináciu silových a kardio cvičení, ktoré sú zamerané na spodnú časť tela. Cvičenie je navrhnuté tak, aby bolo vysoko intenzívne, čo znamená, že sa zapotíte a spálite kalórie v krátkom čase.

Čo môžete očakávať?

Posilníte nohy: Zostrih zahŕňa cvičenia, ktoré sú zamerané na vaše nohy z rôznych uhlov, čo pomáha budovať celkovú silu nôh.

Zlepšíte si kardiovaskulárne zdravie: Vysoká intenzita cvičenia pomáha zlepšiť vaše kardiovaskulárne zdravie zvýšením srdcovej frekvencie.

Zacvičíte si rýchlo a efektívne: Toto cvičenie trvá len 4 minúty, takže je ideálne pre tých, ktorí majú na pohyb málo času. Aj keby ste si ho dali 3x po sebe, stále je to len 12 minút z vášho času. Navyše ho možno cvičiť kedykoľvek a kdekoľvek!

Nakopnete spaľovanie kalórií: Kombinácia silových a kardio cvičení znamená, že zlepšíte spaľovanie kalórií. Nehovoriac o tom, že cvičenie svalov nôh vyžaduje veľa energie na pohyb, takže prirodzene spaľujú viac kalórií ako menšie svaly vo vašom tele!

Zrýchlite si metabolizmus: Keď sa vaša srdcová frekvencia zvýši (napríklad počas tohto krátkeho HIIT tréningu), telo spaľuje viac kalórií nielen počas tréningu, ale aj hodiny po ňom! Dôvod je jednoduchý, vaše telo pracuje na zotavovaní a oprave svalov, ktoré ste cvičením poškodili. Štúdie ukázali, že HIIT tréningy majú priaznivý vplyv na metabolizmus.

Upravte si tento tréning podľa seba!

Potrebujete upraviť určité pohyby alebo dokonca zvýšiť intenzitu? Žiaden strach, či už s cvičením začínate, máte nejaké zranenia alebo chcete svoj tréning vylepšiť, tu je návod ako upraviť cvičenie tak, aby vyhovovalo vašim potrebám a kondícii.

Na uľahčenie cvičenia:

  • Spomaľte tempo, aby ste uľahčili kontrolu pohybu

  • Vo výpadoch alebo drepoch nechoďte do pohybu tak hlboko

  • Počas balančných cvičení (na jednej nohe) použite stoličku alebo stenu na podporu rovnováhy

  • V prípade potreby si medzi jednotlivými cvičeniami doprajte pár sekúnd na odpočinok

Aby bolo cvičenie náročnejšie:

  • Prehĺbte drep alebo výpad

  • Medzi jednotlivými cvikmi si nedávajte pauzu, doprajte si tréning  v sériách viackrát za sebou

  • Na zvýšenie odporu pridajte k cvičeniam činky alebo závažia na členky

Vytvarujte si štíhle, pevné nohy za pár minút denne

Vďaka tomuto rýchlemu tréningu uvidíte pri pravidelnom cvičení výsledky za kratší čas. Ak máte málo času, toto cvičenie je skvelý spôsob, ako nohy vyťažiť na maximum. S úpravami je toto cvičenie vhodné pre akúkoľvek úroveň – pre začiatočníkov i pokročilých. Nečakajte na lepšiu príležitosť, obujte si tenisky, vezmite si vodu a doprajte si pár minút spaľovania a rysovania. Stačí stlačiť tlačidlo Prehrať.

Rýchle a účinné tréningy zamerané na spaľovanie a rysovanie nájdete aj v našej Supershape Letnej výzve. Čaká vás v nej 28 dní formovania s dôrazom na problematické partie, pod vedením výživovej špecialistky a profesionálnych tréneriek. Dostanete od nás k tomu všetky potrebné cvičenia, ako aj chutné jedálničky a fit recepty, tak aby ste dosiahli vytúžené štíhle, pevné a zdravé telo. Poďte s nami do toho!

banner LV - newsletter


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Vytvarujte si nohy a zrýchlite metabolizmus týmto tréningom

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.