Vyformuj si telo do plaviek v BIKINI VÝZVE!

Za 3 týždne do formy bez jo-jo efektu s BIKINI VÝZVOU

Jana Šimkovičová
Nachádzame sa pred letom, preto má najnovšia výzva názov BIKINI. Nejde však o to, aby sme sa narýchlo vyhladovali do plaviek. Naším spoločným cieľom je trvalo štíhle a pevné telo, k čomu sme s odborníčkami prispôsobili aj 21-dňový plán v BIKINI VÝZVE.
Za 3 týždne do formy bez jo-jo efektu s BIKINI VÝZVOU
Zdroj: Stock.Adobe.com
1. JUN 2021

O čo nám teda ide? BIKINI VÝZVA má byť časť cesty k peknému a pohodlnému letu. Túto výzvu sme pripravili pre všetkých, ktorí chcú na sebe popracovať. Pre všetkých, ktorí máte túžbu schudnúť a nechcete čakať na Nový rok. Aj pre vás, ktorí chcete na sebe čokoľvek vylepšiť. Vyrysovať telo, zlepšiť výkon, popracovať na sile, či disciplíne. Dôležité je, že celé snaženie sa môže skončiť iba úspechom. Žiaden jo-jo efekt vám nehrozí. Tí, ktorí ste už s nami absolvovali predchádzajúce výzvy viete, že sa snažíme pripraviť ich vždy edukatívne, aby ste si do svoho života odniesli nové poznatky, ktorým rozumiete a viete ich aplikovať do svojho bežného života. Čo všetko vás v BIKINI VÝZVE čaká?

BIKINI VÝZVA je prostriedok, ako správne naštartovať organizmus pred letom a dodať mu prospešné živiny. Bude edukáciou nielen počas 3 týždňov, ale aj návodom do budúcnosti.

1. Jedálničky, ktoré chutia a fungujú

Každý týždeň sa budete stravovať podľa presného jedálnička. Budete sa učiť jesť pravidelne, popracujete na pitnom režime, keďže bez neho to zdravé a štíhle telo mať nebudeme.

K dispozícii budú dva typy, aby ste mohli zohľadniť svoje preferencie. Jeden typ bude vegetariánsky, ten druhý s mäsom. Jedálničky zohľadňujú aj problém s lepkom, či laktózou. Slané i sladké chute. Výstižne ich popisuje Veronika Hanáková, naša výživová špecialistka, ktorá jedálničky zostavila: “Bikiny výzva je prostriedok, ako správne naštartovať organizmus pred letom, dodať mu prospešné živiny, v minimálej potrebnej energetickej hodnote. Bude ukážkou, ako by mal vyzerať vyvážený jedániček, aké množstvo energie v podobe potravy je naozaj potrebné prijať, aby bol zaručený úbytok tukového tkaniva. Bude edukáciou nielen počas troch týždnov ale aj návodom do budúcnosti. Počas prvých 2 týždnov bude potrebné skonzumovať udané minimálne množstvo, porovnáte koľko potravy ste skonzumovali doposiaľ a kolko váš organizmus naozaj potrebuje. Tretí týždeň je stravovací plán navýšený, aby sa zúročená snaha ukázala a bola viditelná a zároveň sme zabránili neželanému jo-jo efektu po skončení výzvy."

Strava tvorí základ úspechu, preto sa jej budeme venovať veľmi dôkladne. Jedlá sú jednoduché a časovo nenáročné. Zároveň sú zdravotne prospešné, kedže budeme dbať na znížené množstvo soli, cukru, vynecháme nevhodné suroviny ako konzervanty, sojové omáčky, škroby, glukozovo-fruktozové sirupy atď. Využijeme sezónnosť, čerstvosť plodín a tým aj ich kvalitu. V každom týždni je tomu venovaný jeden celý odlahčený deň v podobe ovocia a zeleniny - čím odlahčíme trávenie, avšak dodáme potrebné množstvo živých enzýmov. Ovocie obsahuje prirodný cukor, takže budete mať energiu na bežné vitálne fungovanie. 

Bez pohybu by to nešlo. Zmenou jedálnička môžete schudnúť, ale nikdy nedosiahnete pevné telo.

2. Pestré tréningy, ktoré ťa budú baviť

Bez pohybu by to nešlo. Zmenou jedálnička môžete schudnúť, ale nikdy nedosiahnete pevné telo. Svaly, ktoré sú potrebné aj pri chudnutí vvtvoríte iba cvičením. Cvičebný plán na celé tri týždne sme vytvorili tak, aby bol pestrý a hlavne vás bavil. Čakajú vás aj LIVE tréningy so mnou, aj Veronikou Hanákovou, ktorá pôsobí aj ako trénerka. Tešiť sa môžete na HIIT, Silovo- kondičný tréning, TABATA tréning, Power jogu, švihadlo a beh. Okrem týchto tréningov budeme každý deň trénovať aj brucho. Keďže je to problémová partia, zamariame sa práve na ňu. Uvidíte samé, aký výsledok na vás čaká po 3 týždňoch. 

Rozmýšľate, ako to časovo zvládnuť? Nebojte sa, všetky sme veľmi zaneprázdnené, a preto sme vyberali krátke, ale účinné tréningy. Väčšinu tréningov zvládnete do 30 minút. To dáte, aj keby ste veľmi nechceli. 

Za 3 týždne do formy bez jo-jo efektu s BIKINI VÝZVOU

3. Nebudete v tom samé

Viete, čo je na našich výzvach super? Že v tom nikdy nie ste samé. Máme vytvorenú úžasnú skupinu žien, s ktorými sa navzájom podporujeme vo Facebook skupine NEBUĎ LOKŠA. Je úplne v poriadku, že príde deň, kedy sa nám nechce. Alebo sme unavené a nemáme energiu na cvičenie. Aj keď viete, že sa po tréningu budete cítiť super, cesta k nemu je niekedy naozaj ťažká. V takýchto chvíľach viete nájsť motiváciu v skupine. Jej členkami sú ženy, také ako vy, ktoré sa denno denne potýkajú s rovnakými vecami. Už ani neviem koľko krát mi to pomohlo. Keď som chcela niečo vzdať, spomenula som si, že oni to dali. Sú v tom so mnou. V skupine si ženy navzájom radia, rozprávajú o svojich skúsenostiach, ale aj o tom, čo ich trápi a v čom potrebujú pomôcť. 

Som v tom s vami. Sledujte moju cestu

Ja do tejto výzvy idem spolu s vami. A budem bojovať spolu s vami. Aj keď si myslím, že to nebude až taký veľký boj. Skôr si budeme užívať novú cestu. Spoznávať nové jedla, chute, užívať si cvičenia a spoločne sa tešiť zo svojich úspechov. Budem s vami zdieľať moju cestu. Sledovať to môžete vo Facebook skupine NEBUĎ LOKŠA alebo na mojom instagram profile @janasimkovic

 

Každý deň môže byť ten, ktorý ti vie zmeniť život.

Chceš zmenu? Kedy, keď nie teraz?  

Ak máš rada výzvy, poď do toho. Každý deň môže byť ten, ktorý ti vie zmeniť život. Ten deň sa blíži. Začíname spolu 7.6. Prilásiť sa môžeš na tomto linku. Rozhodnúť za teba nemôžeme. Môžeme ti však podať pomocnú ruku a šikovný návod na to, ako sa cítiť krajšie, zdravšie a spokojnejšie.

Poď to toho s nami v BIKINI VÝZVE!

Banner_Bikini vyva_800x312


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Za 3 týždne do formy bez jo-jo efektu s BIKINI VÝZVOU

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 2515
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.