VIDEO tréning, ktorým si zlepšíte silu i kondíciu

redakcia

Pripravili sme si pre vás zaujímavý tréning. Vyskúšajte ho spolu s nami.

VIDEO tréning, ktorým si zlepšíte silu i kondíciu
Zdroj: Michal Králik
24. JUN 2019

Snívate o vyšportovanom tele, ktoré dokáže bez problémov odcvičiť aj náročné tréningy? Chceli by ste ľavou-zadnou dvíhať aj ťažké závažia v posilňovni alebo bez väčších ťažkostí zvládnuť aj vysoko intenzívne intervalové tréningy, napríklad s použitím rôzneho športového náčinia? Prestaňte snívať a začnite konať! Sny sú totiž na to, aby sa stali realitou.

Pýtate sa, ako začať? Odpoveď je jednoduchá – obujte si tenisky, oblečte si pohodlné športové oblečenie a poďte si zacvičiť spolu s nami. Nie o hodinu, nie večer, ale hneď teraz! Máme pre vás tréning, ktorý je stvorený na zvyšovanie sily a zlepšovanie celkovej kondície. Pozostáva zo štyroch cvikov, ktoré vám vo videu predvedie skúsený osobný tréner Michal Králik, ktorého srdcovou záležitosťou sú práve silové cvičenia.

Čo je pri cvičení dôležité?

Opäť pripomíname, že skôr, ako začnete cvičiť, doprajte si poctivé rozohriatie a dynamický strečing, ktoré pripravia telo na záťaž a sú prevenciou zranení. Následne sa môžete s chuťou pustiť do cvičenia. Techniku všetkých štyroch cvikov vám vo videu ozrejmí tréner, preto sa snažte jeho pokyny dodržiavať. Všetky cviky by ste mali za sebou odcvičiť bez prestávky a to v dvoch až štyroch kolách. Závisí to, samozrejme, od vašej aktuálnej kondície. Jednoducho, počúvajte svoje telo!

Nepodceňujte pitný režim

Keďže je vonku pomerne teplo, neopomínajte ani pitný režim. Ideálne je tekutiny dopĺňať priebežne, teda napiť sa pred tréningom, vodu popíjať aj počas cvičenia a takisto po tréningu. Snažte sa o to, aby ste vôbec nepocítili smäd. Ak totiž smäd pocítite, vaše telo už bojuje s 1 – 2 % dehydratáciou. Usilujte sa tiež sledovať farbu svojho moču, ktorá je tiež výborným ukazovateľom kvality pitného režimu – tmavý a zapáchajúci moč znamená, že pijete málo a tekutiny treba čo najrýchlejšie doplniť.

Čo piť pri cvičení? Okrem čistej vody či iontových nápojov je výbornou voľbou minerálna voda Mitická, ideálne neperlivá. V tejto minerálke nájdete všetky dôležité elektrolyty, ako vápnik, horčík, draslík i sodík. Tie je veľmi dôležité dopĺňať hlavne počas náročných tréningov či horúceho leta, pretože sa vo zvýšenej miere potíme.

Pýtate sa, prečo práve minerálna voda Mitická? Tak napríklad preto, že Mitická má vyvážený pomer vápnika a horčíka.  Napríklad horčík obsiahnutý v minerálnej vode je pre naše telo dobre využiteľný – kým z rastlinných a živočíšnych zdrojov sa vstrebe zhruba 30 – 40 % horčíka, z minerálnej vody to je až 60 %. Horčík plní v tele množstvo dôležitých funkcií. Je nevyhnutný pre zdravie srdcovocievneho aparátu, ale zároveň má aj schopnosť eliminovať nepríjemné svalové kŕče či bojovať proti stresu a vyčerpanosti. Takže dúšky Mitickej pri tréningu vám prinesú nielen príjemné osvieženie, ale aj ideálne namiešanú dávku minerálov potrebných pre vaše zdravie a pohodu.


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - VIDEO tréning, ktorým si zlepšíte silu i kondíciu

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 2276
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.