Tip na domáci tréning, ktorým sa rozhýbete počas Vianoc

Vonku je už dosť zima, nemáte chuť ísť do posilňovne, čo teraz? Určite by ste ani počas vianočných sviatkov nemali s tréningom prestať!

Tip na domáci tréning, ktorým sa rozhýbete počas Vianoc
Zdroj: Andrewicus, Pixabay.com, CC0
14. DEC 2017

Vynechanie tréningu počas dlhšej doby môže spôsobiť stratu ťažko vybudovanej svalovej hmoty, zvýšenie podielu tukov a tiež stratu kondičky. Povoliť a oddychovať je určite veľmi jednoduché, ale myslite aj na to, že opätovné nakopnutie po dlhej dobe nie je naozaj jednoduché.

Cvičiť sa dá aj doma a stačí iba pár minút

Trénovať môžete v pohode aj v činžiaku alebo v dome. Postačí vám odcvičiť si tréning vo forme HIIT (12 minútový tréning) a nepotrebujete nič iné, ako svoje telo, malé závažie a chuť cvičiť.

Vhodný HIIT na rozhýbanie počas Vianoc

Tento tréning vám, ak ho budete vykonávať každý druhý deň, pomôže:

  • znížiť hmotnosť,
  • vyformovať postavu,
  • zvýšiť kondíciu,
  • spaľovať tuky.

Pred tréningom sa poriadne rozcvičte. Nachystajte si stopky a nejaké závažie (malé činky alebo fľašky s vodou). Hoci je tento tréning krátky, majte na pamäti, že musí byť intenzívny a odcvičte ho preto s maximálnym vypätím a naplno. Celkový čas tréningu je 12 minút. Cvičíte 3 kolá, pričom v každom kole precvičíte 6 cvikov.

  1. kolo - cvičíte každý cvik 15 sekúnd a po ňom nasleduje 15 sekúnd oddych.

prestávka 60 sekúnd

  1. kolo - cvičíte každý cvik 20 sekúnd a po ňom nasleduje 10 sekúnd oddych.

prestávka 60 sekúnd

  1. kolo cvičíte každý cvik 30 sekúnd bez prestávky.

Cviky

1.Drep s výskokom

2.Plank

3.Plyometrické výpady

4.Kľuky

5.Skracovačky s bicyklovaním

6.Angličáky

Po tréningu sa určite nezabudnite dôkladne vystrečovať a doprajte si aj kvalitnú stravu, aby mali svaly dostatok živín a teda možnosť na regeneráciu a rast. Nezabúdajte, že čím viac máte svalov, tým rýchlejší máte metabolizmus a tým viac spálite tukov aj počas ničnerobenia pri pozeraní tv alebo spánku. 


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Tip na domáci tréning, ktorým sa rozhýbete počas Vianoc

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 2065
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.