15. NOV 2016

Pre akčné dievčatá: 6 cvikov pre dokonalý zadok

Nie si spokojná so svojím zadkom? Tak ním pohni a zacvič si s nami 6 cvikov, ktoré ho vyformujú a spevnia. 

Kladieš si pri pohľade do zrkadla otázku, ako sa konečne dopracovať k sexi zadku? Ak chceš naozaj získať pozadie svojich snov, budeš musieť upraviť jedálny lístok. V žiadnom prípade to však neznamená, že máš držať nezmyselnú diétu. Postačí ti vyradiť z jedálnička nezdravé mastné, slané a vyprážané jedlá a sladkosti, ktoré sú plné rýchlych sacharidov.

V rámci tréningu by si sa mala venovať posilňovaniu celého tela a nie iba zadku, pretože precvičovanie iba jednej svalovej partie k úspechu nevedie. Chceš mať predsa krásnu a vyformovanú celú postavu a nielen jednu časť.  Popritom všetkom nezabúdaj na kardio tréning.  

Cviky na zadok, ktoré nesmú v tvojom tréningovom pláne chýbať

Pripravili sme pre teba sériu cvikov, ktoré sú zamerané na spevnenie a vytvarovanie zadných partií. Ideš na to spolu s nami?

Cvik 1: Drepy

Cestou k dosiahnutiu tvojho sna o sexi zadku sú drepy. Patria k najúčinnejším cvikom na zadok. Nohy sú pri cvičení približne na šírku ramien a rob pohyb, ako keby si ideš sadnúť na stoličku. Opakuj 20-krát po 3 série.

zadok drep
zadok drep

Cvik 2: Výpady

Výpady sú určené na posilnenie zadku, ale aj stehenných svalov. Môžeš ich vykonávať na striedačku. Teda najprv vykročíš dopredu jednou nohou a potom druhou, alebo urobíš najskôr 20 opakovaní na jednu stranu a potom na druhú. Výpadom sa venuj po 20 opakovaní na každú stranu v 3 sériách.


zadok vypad
zadok vypad

Cvik 3: Mŕtvy ťah

Je mýtom, že tento cvik je iba pre mužov. Naopak, je výborný aj pre ženy. Na cvičenie potrebuješ činku. Opri ju o stehná a pomaly sa predkláňaj, pričom dbaj na to, aby si zadok a boky tlačila dozadu. Zastav sa niekde v polovici lýtok. Nezabúdaj sa dívať pred seba a nehrbiť sa. Vráť sa do východiskovej polohy a cvik opakuj 20-krát v 3 sériách.

zadok mrtvy tah
zadok mrtvy tah
zadok cvik

Cvik 4

Daj sa na štyri a dvíhaj pravú nohu do polohy, aby bol medzi stehnom a lýtkom pravý uhol. Urob 20 opakovaní a cvik opakuj na druhú nohu. Vykonaj 3 série.

zadok cvik
zadok cvik

Cvik 5: Dvíhanie panvy

Pokrčenú ľavú nohu opri o pravú a zodvihni panvu. Po 20-tich opakovaniach nohy vymeň. Na každú stranu urob 3 série.

zadok dvihanie panvy
zadok dvihanie panvy

Cvik 6

Sadni si na steper, chrbát je vystretý a ruky maj pred sebou. Vykroč na steper do polohy ako na obrázku a z neho opäť dolu. Ak nemáš steper, nič sa nedeje. Stačí, ak cvik vykonáš tak, že z hlbokého podrepu jednoducho vyskočíš. Opakuj  20-krát po 3 série.

zadok cvik 6
zadok cvik 6

V rámci seriálu pre akčné dievčatá ti každý týždeň predstavíme zaujímavé druhy cvičení, ktoré ťa môžu inšpirovať. Nuž a o tom, že mladá dáma má vyzerať skvelo stále, niet pochýb. Platí to aj pre cvičenie. Trendy outfity, určené mladým kočkám  vhodné na rozličné cvičenia, nájdeš v novej kolekcii adidas Stellasport.

Priestory na fotenie poskytlo Fitness a wellness centrum v Bratislave - BODY Energy Club. Viac informácii nájdete na www.body.sk.

Odporúčame prečítať: 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Miková - redaktorka Cvičte.sk

Písaniu sa venujem niekoľko rokov, je mojou prácou i koníčkom. Takisto som vyznávačkou zdravého životného štýlu – pravidelne športujem a nie je mi jedno, čo si dám na tanier. Oblasť výživy ma zaujíma natoľko, že sa v tomto smere aktívne vzdelávam. Nedávno som absolvovala 6-mesačný kurz výživového poradenstva v ČR a plánujem sa zúčastniť ďalších, pretože si myslím, že vedomosti sú základ. Mojím mottom sú slová Usaina Bolta: „Nemožné je len silné slovo používané slabými ľuďmi, ktorí zistili, že je ľahšie žiť vo svete, ktorý im bol daný, ako nájsť v sebe silu niečo zmeniť. Nemožné nie je fakt, ale voľba.“ Viac o mne aj na:

http://bit.ly/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Pre akčné dievčatá: 6 cvikov pre dokonalý zadok

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1311
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.