Desiata – záchrana pred veľkým bruchom i vlčím hladom

Advertoriál

Aj vy patríte medzi tých, čo naposledy desiatovali v školských laviciach? Tak potom zbystrite.

Desiata, Hamburger
Zdroj: pixabay.com/photo-1345242/
20. DEC 2017
Desiata má pri tom rovnako ako raňajky, ktorými sme sa zaoberali v predošlom článku, veľmi podstatnú úlohu v dennom jedálničku. Zabezpečí predovšetkým to, že sa na obed nevrhnete s úplne prázdnym žalúdkom a vlčím hladom. Telu zároveň vysielate pravidelné signály, že si nemusí ukladať zbytočné zásoby, najmä pokiaľ máte medzi raňajkami a obedom veľký časový rozostup. Nemusíte sa báť, že kvôli desiate začnete priberať – samozrejme, ak si ustrážite formu. Desiata má byť malý snack medzi jedlami, nie 5-chodové menu. Inšpirujte sa našimi tipmi.
 

ORECHY A TVRDÝ SYR

Zmes orechov obsahuje množstvo prospešných látok a tukov, pričom si ich prakticky zbalíte aj do práce, či na výlet. Pozor dávajte na kvalitu orechov – pokiaľ vyzerajú nezdravo, majú malé bodky, sú zosušené alebo zmenili farbu, sú pravdepodobne pokazené. Ak by vám hrsť orechov nestačila, skombinujte ich s kúskom tvrdého syra, ktorý vás zasýti.

ČERSTVÉ OVOCIE ALEBO OVOCNÉ ŠŤAVY

Čas medzi raňajkami a obedom je ideálny priestor na doplnenie vitamínov. Trávenie už spracovalo raňajky a ovocie bude mať voľný priebeh. Ovocie sa totiž trávi podstatne kratšie ako iná potrava a pokiaľ zjete čerstvé ovocie po jedle, začne vám to všetko v žalúdku kvasiť. Ste fanúšikom ovocných štiav, ale nemáte priestor nosiť si ich do práce? Pribaľte si šťavnatý RAW JUICER, špeciálne príchuť červená repa a moruša s ríbezľovou plnkou vás zasýti i osvieži.

MaxSport RAW JUICER

HUMUS A MRKVA

Ak patríte medzi vegetariánsku obec, alebo sa prosto radi oddávate zdravým zeleninovým pokrmom, ideálny snack pre vás je humus s mrkvovými paličkami. Chrúmanie mrkvy vás zasýti, cícer doplní zásoby bielkovín, vlákniny a vitamínov.  Malý zlepšovák? Vyskúšajte k humusu proteínový cracker Veggie, ktorý vás zároveň odbremení vás od šúpania mrkvy. 

PROTEÍN CAKE

Doobednú pauzu ľudia v práci radi využívajú na koláčik a kávičku. Pokušenie zahryznúť sa do torty čo doniesla kolegyňa k narodeninám je určite veľké, a výnimočne odpustiteľné, ale na pravidelné maškrtenie máme lepšiu vychytávku. Krehké chutné Protein Cakes s mliečnou alebo kokosovou príchuťou vám dodajú množstvo bielkovín, bez zbytočného cukru, a dokonca ani neobsahujú palmový tuk!

MaxSport PROTEIN CAKE

COTTAGE CHEESE S OVOCÍM

Pri predstave cottage cheesu si väčšina ľudí predstaví slané jedlo. Skúšali ste zmiešať si ho s čučoriedkami, čiernymi ríbezľami, alebo iným drobným ovocím? Pridajte už len trošku škorice a výnimočný snack je na svete. Ak preferujete praktickejšie riešenia, siahnite po rovnako chutnej proteínovej tyčinke s ríbezľami.

Prečítajte si predošlý diel seriálu: Raňajky naše každodenné (alebo ultimátny návod pre nestíhačov)

Zdroj: PR, MaxSport


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Desiata – záchrana pred veľkým bruchom i vlčím hladom

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 2065
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.