7. JAN 2014

Pribrali ste cez sviatky? Tento tréningový plán vás dostane do formy

Vianoce sú za vami a pred vami je otázka, ako opäť získať formu a štíhlosť. Celý problém spočíva v tom, že počas sviatkov ste si dopriali aj dobroty, ktoré počas roka nejedávate. Tieto jedlá vám môžu naraz zvýšiť príjem až o neuveriteľných 4000 kcal, čo sa, samozrejme, prejavilo aj na postave. Ako teda čo najlepšie schudnúť? Bude to chcieť trochu sebazaprenia, ale keď zvolíte správny jedálniček a tréningový plán, pôjde to!

Tréningový plán

Dnes vám uvediem tréningový plán, ktorý vám zaručene zabezpečí návrat do pôvodnej formy, prípadne jej zlepšenie.

Cvik

Počet opakovaní

Preskoky cez švihadlo

70

Drepy

60

Rumunský mŕtvy ťah

50

Skracovačky

40

Angličáky

30

Kľuky

20

Šprinty

10

 

Drepy

Rumunsky mŕtvy ťah

Skracovačky

Angličáky

Kľuky

Cviky vykonávajte jeden po druhom, čo znamená, že až keď urobíte 70 preskokov cez švihadlo začnite robiť drepy. Pred tréningom sa dostatočne rozohrejte a po tréningu vykonajte strečing. Tréning vykonávajte trikrát do týždňa s jednodňovou prestávkou.

Zdroj video: www.youtube.com

Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Pribrali ste cez sviatky? Tento tréningový plán vás dostane do formy

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1233
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.