28. MAR 2014

Kinesis zabezpečí multifunkčný tréning

Kinesis predstavuje vybavenie pre domáce fitness a wellness priestory. Cvičenie pomocou tohto zariadenia vám pomôže znovuobjaviť štyri základné fyzické schopnosti : rovnováhu, silu, vytrvalosť i pružnosť. Do pohybu zapájate všetky svalové skupiny, spaľujete kalórie, zapájate aj hlboké svalstvo a dokonca sa aj zabávate.

Kinesis je tvorený veľkou cvičebnou stenou a lankovými ťahadlami, pričom zaberá približne rovnaký priestor ako stacionárny bicykel. Avšak na rozdiel od stacionárneho bicykla, kinesis ponúka približne 200 cvičebných variácií a viac ako 300 samostatných pohybov, ktoré je možné obmieňať prakticky donekonečna. Vďaka tomu, že si môžete nastaviť odpor, proti ktorému je možné laná ťahať, je cvičenie vhodné tak pre začiatočníkov, tak aj pre pokročilých športovcov, pre tehotné ženy, pre ľudí s bolesťami chrbta a tiež pre ľudí s nadváhou.

Prečo používať kinesis

Používanie kinesisu vám pomôže zvýšiť silu a vytrvalosť, odstrániť svalovú dysbalanciu, zlepšiť držanie tela, odstrániť bolesti chrbta a nadbytočné tukové zásoby. Je vhodný na posilnenie všetkých svalových skupín a dokonca aj hlboko uložených svalov.

Ako používať kinesis

Cvičenie sa musí vykonávať správne, aby nedošlo k zraneniu, preto je vhodné sa o používaní poradiť s osobným trénerom alebo zo začiatku navštevovať špeciálne lekcie vo fitness centre, kde sa s používaním oboznámite. Hoci je toto cvičenie vhodné pre každého, určite to neznamená, že nie je silovo náročné. Jeho veľkou výhodou však je, že pri ňom dochádza ku minimálnemu zaťažovaniu vašich kĺbov.

Precvičenie celého tela

Precvičenie celého tela je možné vďaka štyrom špeciálnym modulom : alfa, beta, gama a delta. Modul alfa zabezpečuje cvičenie tlakom dopredu, beta cvičenie tlakom, gama cvičenie príťahom a delta precvičenie dolných končatín. Okrem toho, že precvičíte celé telo, naučíte sa aj správne pracovať s dychom a správne držať telo.

Typy kinesis

V dnešnej dobe existuje mnoho typov kinesis, takže si môžete vybrať pre vás najvhodnejší. Existuje napríklad harmonie kinesis (harmonia, sila, vychádza z tai či), kick box kinesis (kick box s aeróbnym cvičením), dynamic kinesis (rozvoj sily, dynamiky a správneho držania tela).

Najväčšou výhodou kinesis je, že sa nezameriava iba na niektoré svaly. Výsledky preto môžete vidieť na plochom bruchu a štíhlom pase, kde zmizne tuk a dlhých štíhlych svaloch, ktoré vytvoria už po pár týždňoch predstavu, že ste vyšší a štíhlejší. Taktiež si vybudujete pevné chrbtové a stehenné svalstvo, zvýšite svoju silu, flexibilitu a rovnováhu.


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Kinesis zabezpečí multifunkčný tréning

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 972
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.