14. MÁJ 2015

Funkčný tréning zameraný na zadok

Stále viac ľudí chce vykonávať funkčný tréning. Každému ho odporúčam. 

Funkčný tréning predstavuje silový a kondičný tréning, ktorý pomáha ľudom získavať širšiu všeobecnú kondíciu. Nejde o jednostranne orientovaný fitnes program, ale snaží sa rovnomerne rozvíjať rôzne čiastkové schopnosti, ako napríklad: koordináciu, rovnováhu, presnosť, vytrvalosť, silu, odolnosť dýchacieho a srdcovo-cievneho systému.

Tréning

Nižšie uvedené cviky patria medzi veľmi účinné a pritom jednoduché cviky, ktoré vám pomôžu pri vypracovaní pekného zadku a hamstringov na leto. Cviky môžete vykonávať v troch sériách po 10-15 opakovaní. Preskoky na švihadle 3-krát zo začiatku po minúte, neskôr zvyšujte čas na jednu sériu, prípadne môžete zvyšovať frekvenciu preskokov.

Výpady

Bulharské drepy

Panvový most

Krátke prebehy

Skákanie na švihadle

Odporúčame prečítať: Funkčný tréning zameraný na brucho


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (1)

Diskusia k článku - Funkčný tréning zameraný na zadok

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

katiesclub
katiesclub
 19.5.2015 23:02

Ahojte,...ak môžem, tak napíšem svoj názor: 15x výpad v 3 sériách určite nie je funkčný tréning!

 

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 971
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.