27. JUN 2016

Existuje spôsob, ako konečne schudnúť z bokov?

redakcia

Toto poznáte asi všetci – večný zápas so svojimi bokmi. 

Rozhodli ste sa niečo robiť s postavou a výsledky sa začínajú dostavovať.Paráda! Telo už nepripomína plastelínu, ani triceps už vo vetre neveje. Dokonca aj brucho sa pod ťarchou toľkých zdravých vecí začína vytrácať. Len tie nešťastné boky nie a nie podľahnúť vašim snahám.

Prečo?

Hlavným dôvodom je nešťastná genetika. Sú časti tela, na ktorých má tuk tendenciu ukladať sa vo väčšom množstve ako inde. Bohužiaľ, tak ako sa ľahko na týchto miestach ukladá, tak ťažko sa z nich potom stráca. A boky sú nešťastné najmä preto, že pokiaľ sa začne chudnúť z brucha, tak sa opticky zvýrazní rozdiel medzi vrchnou a spodnou časťou brucha. Takže, ak vezmeme do úvahy tieto fakty, niet divu, že nás mizerné boky tak vytrvalo otravujú.

Čo s tým robiť?

Z bokov sa chudne ťažko a preto, aby sa dostal rad aj na ne, musíte spaľovanie tuku čo najviac zefektívniť. Kalorický deficit je samozrejmosťou, takže sa ním nebudeme hlbšie zaoberať – malý návod, ako by mala vyzerať skladba stravy a približne koľko kalórií by ste mali za deň prijať, nájdete zdarma na TEJTO STRÁNKE.

To najúčinnejšie, čo môžete pre maximalizáciu spaľovania tuku spraviť, je adekvátny stimul každučkého svalu na tele. Snažiť sa lokálne zamerať na boky je veľmi nevhodná taktika. Rôzne úklony do strán s činkou v ruke vám dokonca môžu narobiť viac problémov ako úžitku. Ak sa lokálne zameriate na niektorú svalovú partiu, tak v nej stimulujete výraznejší svalový rast a nie rýchlejšie ubúdanie tuku! Takže skončiť môžete tak, že na bokoch vybudujete väčšie svaly, ktoré spôsobia, že vaše boky budú pôsobiť ešte mohutnejšie!

Dostatočný stimul svalov dosiahnete, ako inak, silovým tréningom. Platí jednoduché pravidlo – čím viac budete vykonávať náročné základné cviky, ktoré naraz stimulujú veľké množstvo svalových skupín, tým viac donútite svoje telo, aby vo výraznejšej miere začalo spaľovať tuky. Drepy, výpady, príťahy, horizontálne tlaky, vertikálne tlaky... toto všetko sú pohyby, ktoré by ste mali dokonale ovládať, a ktoré sa musíte snažiť vykonávať tak ťažko, ako len zvládnete pri zachovaní správnej techniky.

Veľmi veľa ľudí robí tú chybu, že vykonávanie cvikov v ich tréningovom pláne nie je najsprávnejšie. Je kľúčové vedieť to, aký je iniciačný pohyb daných cvikov, aká má byť správna poloha všetkých častí tela, ako do daných cvikov správne zapojiť brušné svaly. Niet nad dobrú investíciu do niekoho, kto vás naučí, ako správne cvičiť! Osobný tréner je zväčša finančne náročný a navyše, nájsť dobrého trénera, dnes nie je vôbec jednoduché.

Dá sa však získať aj veľa muziky za málo peňazí. Výborný návod, ako by mal vyzerať ukážkový cvičebný plán, či už na doma alebo v posilňovni, získate po registrácii na FitList. Okrem rozpisu, ako by mal váš tréning vyzerať, máte k dispozícii aj podrobné popisy a ukážkové videá, vďaka ktorým máte istotu, že cviky vykonávate správne.

Keď si to zhrnieme, z bokov sa chudne veľmi ťažko, pretože sa v týchto oblastiach veľmi ľahko priberá :). No nie je to nemožné! Stačí len správny prístup – kalorický deficit, náročné cvičenie na každučký sval na tele a žiadne „excesy” typu úklony do strán s činkou.

Zdroj: PR

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Angličák – najlepší cvik zo všetkých?Angličák – najlepší cvik zo všetkých?

Ak je vaším cieľom precvičiť takmer všetky svaly svojho tela, účinnejší cvik ako angličák nájdete len veľmi ťažko. 

 

adidas babyBaby, máme tu pre vás tréning na doma!

Ženy by v mnohých prípadoch rady cvičili, ale odrádza ich viacero dôvodov.

 

Cvičíme v parku podľa tréningového plánuCvičíme v parku podľa tréningového plánu

Ak vás cvičenie v posilňovni nebaví, jednoducho ju vymeňte za park. 


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Existuje spôsob, ako konečne schudnúť z bokov?

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 971
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.