Zvoľte stranu: 1-11 | 12-22 | 23-33 | 34-44 | 45-55 | 56-66 | 67-77 | 78-88 | 89-99 | 100-110 | Ďalšia strana
Páčia sa vám novodobí gladiátori?
25
JUL
Páčia sa vám novodobí gladiátori?
redakcia

Každé vyšportované mužské telo lahodí ženskému oku. Pri „gladiátoroch“, ktorí vstupujú do klientky a vydávajú tam zo seba maximum, niekedy až na hrane bolesti a posledných fyzických síl, to platí dvojnásobne.

Celý článok
Dnes poklad, v minulosti odpad
Dnes poklad, v minulosti odpad
25
JUL

V minulosti bola srvátka odpadovým produktom mliekarenského výrobku. V dnešnej dobe je nevyhnutnou súčasťou veľkého množstva výživových doplnkov. Prečo je to tak?

Ideálny tréning pre zdravé kĺby
Ideálny tréning pre zdravé kĺby
23
JUL

Ak je vaším cieľom zachovať si zdravé kĺby do vysokého veku, základný tréning vám stačiť nebude. Potrebujete zaradiť aj viaceré preventívne opatrenia, ktoré vám v tom pomôžu. 

Odkedy môžu deti posilňovať?

Ľudia si často pod pojmom posilňovanie predstavujú zdvíhanie ťažkých váh, čo však nie je úplne pravda. Posilňovanie je dokonca vhodné aj pre obézne deti, ktoré pri bežných aeróbnych športoch psychicky trpia, keďže sú neobratné a pomalé.

JUSTWOMAN by Diva´s, deň, ktorý patril ženám!
redakcia
Divas
22
JUL

Beh, Yoga, Paddleboard, tri športy, ktoré túto nedeľu kraľovali bratislavskému Draždiaku. Konalo sa tu totižto jedinečné podujatie svojho druhu na Slovensku s názvom JUSTWOMAN by Diva´s.

Ak pri športe bolia kĺby
Veronika Shoebridge
Ak pri športe bolia kĺby
14
JUL

Boľavé kĺby už dávno nie sú problémom len staršej generácie, ale trápia dokonca dvadsiatnikov. Šport má za úlohu kvalitu a dĺžku nášho života zlepšiť. Čo však v prípade, že už kĺby bolia? Zhrnuli sme základné rady.

Seniori, tieto cviky môžete robiť aj doma
Seniori, tieto cviky môžte robiť aj doma
12
JUL

Pravidelný pohyb je skvelou prevenciou pred obezitou a chorobami, ktoré patria k vyššiemu veku. Seniori by štýl cvičenia mali prispôsobiť zdravotnému stavu a určite by sa za každú cenu nemali snažiť lámať rekordy. Pohybovať by sa však určite mali, pretože pohyb má pozitívny vplyv ako na fyzickú, tak aj na psychickú stránku. 

Hanbíte sa cvičiť pred ľuďmi?
Hanbíte sa cvičiť pred ľuďmi?
11
JUL

Ak sa hanbíte cvičiť pred ľuďmi, určite by ste nemali cvičenie zavesiť na klinec. Najjednoduchším spôsobom, ako s tým bojovať, je samozrejme cvičiť sám doma. Ale pri takomto spôsobe cvičenie veľakrát prichádzate o motiváciu po dvoch troch tréningoch. Ako teda bojovať s hanblivosťou?

Plávanie - kedy je len relax a kedy aeróbna aktivita
Plávanie - kedy je len relax a kedy aeróbna aktivita
9
JUL

Plávanie vždy patrilo, patrí a aj bude patriť k veľmi obľúbeným športom. Jeho veľkou výhodou je, že pri plávaní sa zapája takmer každý sval vášho tela. To má za následok zväčšenie svalovej hmoty a tým pádom aj zvýšenie spaľovania tukov. Dôležitú úlohu však zohráva viacero faktorov, okrem iného aj dĺžka plávania.

Cvičiť na slnku v horúčavách?
Cvičiť na slnku v horúčavách?
7
JUL

V ostatnom období sa často objavujú dni s veľmi vysokými teplotami. Ľudia sa sťažujú, že sa im práve v takomto počasí zle cvičí a niektorí sa rozhodnú na tento čas cvičenie hodiť za hlavu. Je vhodné si na túto dobu dať od cvičenia pokoj alebo je práve cvičenie v takomto počasí výhodnejšie?

Zuzana Zemenová, šampiónka súťaže FIT LEADER
Veronika Shoebridge
Zemenová, šampiónka súťaže FIT LEADER
6
JUL

Zuzana Zemenová je absolútna víťazka nedávno konajúcej sa súťaže FIT LEADER organizovanej portálom Cvičte.sk. Kto je táto sympatická mladá žena, ako trénuje a čo ju motivuje?

Zvoľte stranu: 1-11 | 12-22 | 23-33 | 34-44 | 45-55 | 56-66 | 67-77 | 78-88 | 89-99 | 100-110 | Ďalšia strana
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1347
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.