Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
30-minútový efektívny tréning pre celé telo
14
NOV
30-minútový efektívny tréning pre celé telo

Za 30 minút je možné precvičiť svaly celého tela a výrazne zvýšiť fyzickú kondíciu.  

Celý článok
Tréning so švihadlom urobí s vaším telom zázraky
Tréning so švihadlom urobí s vaším telom zázraky
10
NOV

Skákanie cez švihadlo je pomerne jednoduchá, ale zato veľmi účinná fyzická aktivita, ktorej by ste sa mali pravidelne venovať. 

Účinné cviky na sexi lýtka
Účinné cviky na sexi lýtka
7
NOV

Veľa žien, ale aj mužov má často problémy s lýtkami. Táto svalová partia vo väčšine ťažko reaguje na tréning, pretože jej tvar je stanovený geneticky.  

Vyskúšajte supertrénig. Plyometrické cviky zlepšia vašu silu i kondíciu
Vyskúšajte supertrénig. Plyometrické cviky zlepšia vašu silu i kondíciu
4
NOV

Plyometrický tréning je vhodný ako pre mužov, tak aj pre ženy. Zjednodušene povedané, plyometrické cviky sú určené na rozvoj schopnosti svalov vyprodukovať čo najväčšiu silu a v čo najkratšom čase. 

| Počet komentárov: 2
Ako naučiť telo využívať ako hlavný zdroj energie tuky?
Veronika Shoebridge
Ako naučiť telo využívať ako hlavný zdroj energie tuky?
3
NOV

Tuk je slovo, ktorého sa mnoho ľudí bojí ako čert kríža. Neoprávnene. Prečítajte si názor Radoslava Cabúka, skúseného trénera a odborníka na výživu.

Kedy cvičiť kardio? Na začiatku, alebo na konci cvičenia?
Kedy cvičiť kardio? Na začiatku, alebo na konci cvičenia?
3
NOV

Veľa ľudí si myslí, že ak vykonajú kardio tréning hneď na začiatku, potom ich už čaká iba tréning s činkami.

Max Sport získal päť ocenení na SIAL Paris 2016
redakcia
Max Sport získal päť ocenení na najprestížnejšej potravinárskej výstave sveta – SIAL Paris 2016
2
NOV

Líder v oblasti funkčných potravín na Slovensku, spoločnosť Max Sport, vo svete opäť výrazne bodovala. Získala päť ocenení na najprestížnejšej potravinárskej výstave sveta – SIAL Paris 2016.

Ako si dobre zacvičiť, aj keď sa mi veľmi nechce?
Ako si dobre zacvičiť, aj keď sa mi veľmi nechce?
1
NOV

V tréningu by sa mali nachádzať hlavne cviky, pomocou ktorých precvičíte maximálny komplex svalov, ktoré sa dajú začleniť do 4-minútovej tabaty. 

Pre akčné dievčatá: Daj si do tela kruhovým tréningom s fitloptou
Pre akčné dievčatá: Daj si do tela kruhovým tréningom s fitloptou
31
OKT

30-minútový tréning ti stačí na to, aby si precvičila celé telo. Skúsiš to s nami? 

VIDEO: Pole dance – elegancia, za ktorou je veľké množstvo driny
Veronika Shoebridge
Pole Dance – elegancia, za ktorou je veľké množstvo driny
27
OKT

Pole dance je šport a umenie v jednom a môže ho robiť každý bez rozdielu pohlavia veku či hmotnosti. Dokonca dokáže pomôcť aj pri bolestiach chrbtice. 

| Počet komentárov: 1
Účinné cviky, ktoré celulitídu zničia raz a navždy
Účinné cviky, ktoré celulitídu zničia raz a navždy
27
OKT

Celulitída „obťažuje“ veľmi veľa žien. Veľmi dobrou správou však je, že sa s ňou dá bojovať. Potrebné je zmeniť stravovacie návyky, začať cvičiť a mať pevnú vôľu. 

Intervalový tréning je vhodný pre každého. Aj pre začiatočníkov
Intervalový tréning je vhodný pre každého a to aj pre začiatočníkov
25
OKT

K vypracovaniu tela do dokonalosti vám pomôže intenzívny tréning.

Sexi bruško je sen každej ženy. Splňte si ho i vy
Sexi bruško je sen každej ženy. Splňte si ho i vy
24
OKT

Bruško patrí k pomerne náročným partiám, čo sa týka modelovania. Práve preto je treba pri jeho zlepšovaní a tvarovaní veľa trpezlivosti, odhodlania a sebazaprenia. 

Tréner Rado Cabúk: Zlé skúsenosti s trenérmi ma posunuli vpred
Fitnes tréner Rado Cabúk: Práve zlé skúsenosti s trenérmi ma posunuli vpred
21
OKT

Cesta k úspechu nie je ľahká. Je plná tvrdej driny, vytrvalosti a neraz aj sklamaní. 

Sú hlboké drepy účinnejšie ako tie polovičné?
Sú hlboké drepy účinnejšie ako tie polovičné?
21
OKT

Hlboký drep by mal byť pre každého úplne prirodzený pohyb, ak ste ho však veľa rokov nevykonávali, zvyknúť si naň bude pomerne náročný a zdĺhavý proces.

Pre akčné dievčatá: Chceš spáliť viac kalórií? Vyskúšaj kruhový tréning
Pre akčné dievčatá: Chceš spáliť viac kalórií? Vyskúšaj kruhový tréning
20
OKT

Vieš o tom, že pri kruhovom tréningu spáliš oveľa viac kalórií v porovnaní s bežným tréningom? 

Ako posilniť hlboký stabilizačný systém
Ako posilniť hlboký stabilizačný systém
19
OKT

Stred tela a svaly, ktoré ho vytvárajú, predstavuje najdôležitejšiu časť tela zapájanú pri každom pohybe. 

Návod na spevnenie stehien špeciálne pre ženy
Návod na spevnenie stehien špeciálne pre ženy
18
OKT

Stehná sú veľmi často partiou, ktorá si vyžaduje zvláštnu pozornosť, čo sa týka spevnenia a chudnutia.

Kettlebell swing: jednotka v spaľovaní tukov a formovaní tela
Kettlebell swing: jednotka v spaľovaní tukov a formovaní tela
17
OKT

Ak budete správne a pravidelne cvičiť jednoručný a dvojručný kettlebell swing v rozličných intervaloch, už nikdy nebudete musieť „brušákovať“ a navyše spálite veľa tuku. 

Ako vyformovať zadok trochu netradične?
redakcia
Vyformovaný zadok trochu netradične
14
OKT

Mať sexi zadok neznamená, že ho musíte mať vychudnutý na kosť. Skúste cviky, ktoré vyzerajú pomerne jednoducho, no zakladajú sa na precíznosti a správnej technike. Aj váš zadok môže byť pevnejší a krajší!

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1941
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.