Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Roztrasené vnútorné stehná – hlavný problém mnohých žien
27
FEB
Roztrasené vnútorné stehná – hlavný problém mnohých žien

Roztrasené vnútorné svalstvo stehien je hlavnou príčinou toho, čo spôsobuje, že vaše nohy vyzerajú tučné. 

Celý článok
Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy
Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy
25
FEB

Na tento tréning nepotrebujete žiadne vybavenie, takže výhovorky sú vylúčené!

Makáme na spodnom bruchu. Čo je kľúčové?
Makáme na spodnom bruchu. Čo je kľúčové?
24
FEB

Štíhle a pekne tvarované brucho je veľmi častým cieľom každého, kto sa dal na fitnes. 

Cvičenie bez výsledkov – prečo to bez správnej stravy nejde?
redakcia
Cvičenie bez výsledkov – prečo to bez správnej stravy nejde?
22
FEB

Ak si vravíte, že ste so svojím telom skúšali spraviť čokoľvek, no aj tak to nikdy nevyšlo, nehádžte flintu do žita. 

| Počet komentárov: 1
Konečne môžeme dať trošku uznania ľuďom, ktorí pomáhajú
Veronika Shoebridge
Adriana Špronglová: Konečne môžeme dať trošku uznania ľuďom, ktorí pomáhajú iným
22
FEB

Hovorí Adriana Špronglová, ktorá je členkou poroty súťaže Fit Leader.

Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!
Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!
21
FEB

Precvičiť celé telo pomocou jedného cviku by bolo super. A verte mi, dá sa to. Tento cvik sa volá angličák alebo anglicky burpee. 

Iveta Hauserová: Cítiš sa nedocenený? Prihlás sa do súťaže FIT LEADER
Veronika Shoebridge
Iveta Hauserová: Cítiš sa nedocenený? Prihlás sa do súťaže FIT LEADER
20
FEB

Je členkou poroty v súťaži FIT LEADER, v ktorej sa súťaží o najlepšieho slovenského trénera. 

Nezabúdajte precvičovať „core“. Tieto cviky sú tie pravé
Nezabúdajte precvičovať „core“. Tieto cviky sú tie pravé
17
FEB

V poslednej dobe sa stalo veľmi obľúbeným precvičovanie „core“. Ľudia si však pod týmto pojmom predstavujú iba priamy brušný sval a zabúdajú na ďalšie svaly.

| Počet komentárov: 1
Nový cvik na zadok? Vyskúšajte kmitanie na stranu
Nový cvik na zadok? Vyskúšajte kmitanie na stranu
15
FEB

Určite každá žena túži po peknom, pevnom a vypracovanom zadku. Avšak veľakrát sa stane, že sa celý proces zabrzdí kvôli jednotvárnemu tréningu, v ktorom sa striedajú iba základné cviky.

Súťaž FIT LEADER odštartovala!
Kamil Šimkovič
Súťaž FIT LEADER odštartovala!
13
FEB

Teší náš obrovský záujem, ktorý súťaž FIT LEADER vyvolala ešte skôr, než začala. Rozhodli sme sa preto ďalej nečakať a spustiť ju!

FIT LEADER vznikol, aby pomáhal
Jana Šimkovičová
FIT LEADER vznikol, aby pomáhal
13
FEB

V súťaži FIT LEADER sa spojilo viacero známych osobností a partnerov, aby podporili jednu myšlienku – oceniť trénerov na Slovensku, pretože veria, že si to zaslúžia.

VIDEO: Fit po päťdesiatke? Dá sa to!
Michal Čabai
VIDEO: Fit po päťdesiatke? Dá sa to!
10
FEB

Motivačná trénerka Zora Ochodnická je dôkazom toho, že aj po 50-tke môžeme mať postavu ako lusk. Ako to robí?

Pre akčné dievčatá: S bosu si dáš poriadne do tela
Pre akčné dievčatá: S bosu si dáš poriadne do tela
10
FEB

Nudia ťa klasické drepy, výpady či „brušáky“? Cvič ich s cvičebnou pomôckou bosu. Získaš krajšie, pevnejšie a príťažlivejšie telo a aj sebavedomie. 

Peter Kulich: Ľudia sa nechcú kŕmiť prázdnymi kalóriami
redakcia
Peter Kulich: Ľudia sa nechcú kŕmiť prázdnymi kalóriami
9
FEB

Tvrdia, že ich produkty sú zdravé, chutné a zároveň funkčné. Je vôbec možné, aby slovenská firma obsiahla všetky tieto kritériá vo svojich produktoch? 

Mám prirodzene objemnejšie lýtka. Dá sa to skorigovať cvičením?
Mám prirodzene objemnejšie lýtka. Dá sa to skorigovať cvičením?
8
FEB

Ak patríte k ľuďom s objemnejšími lýtkami, určite nie ste práve nadšení (hlavne čo sa týka žien).

Netrápte svoje kĺby nesprávnym cvičením
Netrápte svoje kĺby nesprávnym cvičením
6
FEB

Cvičenie je dobré pre naše srdce, pomáha pri chudnutí a poskytuje mnoho výhod súvisiacich so zdravím. 

| Počet komentárov: 1
Správne dýchanie pri tréningu je dôležité
Správne dýchanie pri tréningu
3
FEB

Hoci je mu venuje málo pozornosti, dýchanie je kritickou zložkou úspešného tréningu. 

Je svalová horúčka ukazovateľom kvality tréningu?
Je svalová horúčka ukazovateľom kvality tréningu?
1
FEB

Svalová horúčka predstavuje nepríjemné bolesti svalov po pohybovej aktivite, ktoré sa objavujú zvyčajne druhý alebo tretí deň po tréningu. 

Objav v roku 2017 svoj potenciál s REEBOK CROSSFIT® NANO 7
redakcia
Objav v roku 2017 svoj potenciál s REEBOK CROSSFIT® NANO 7
30
JAN

Canton, MASS – január 2017 – Spoločnosť Reebok predstavuje tréningovú obuv Reebok CrossFit Nano 7 a pokračuje tak v tradícii lídra v oblasti CrossFitovej obuvi. 

Cviky, ktoré môžete cvičiť počas menštruácie doma
Cviky, ktoré môžete cvičiť počas menštruácie doma
30
JAN

Sú jednoduché a prinesú úľavu od bolesti.

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1532
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.