Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Cvičenie bez výsledkov – prečo to bez správnej stravy nejde?
22
FEB
Cvičenie bez výsledkov – prečo to bez správnej stravy nejde?
redakcia

Ak si vravíte, že ste so svojím telom skúšali spraviť čokoľvek, no aj tak to nikdy nevyšlo, nehádžte flintu do žita. 

Celý článok
Konečne môžeme dať trošku uznania ľuďom, ktorí pomáhajú
Veronika Shoebridge
Adriana Špronglová: Konečne môžeme dať trošku uznania ľuďom, ktorí pomáhajú iným
22
FEB

Hovorí Adriana Špronglová, ktorá je členkou poroty súťaže Fit Leader.

Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!
Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!
21
FEB

Precvičiť celé telo pomocou jedného cviku by bolo super. A verte mi, dá sa to. Tento cvik sa volá angličák alebo anglicky burpee. 

Iveta Hauserová: Cítiš sa nedocenený? Prihlás sa do súťaže FIT LEADER
Veronika Shoebridge
Iveta Hauserová: Cítiš sa nedocenený? Prihlás sa do súťaže FIT LEADER
20
FEB

Je členkou poroty v súťaži FIT LEADER, v ktorej sa súťaží o najlepšieho slovenského trénera. 

Nezabúdajte precvičovať „core“. Tieto cviky sú tie pravé
Nezabúdajte precvičovať „core“. Tieto cviky sú tie pravé
17
FEB

V poslednej dobe sa stalo veľmi obľúbeným precvičovanie „core“. Ľudia si však pod týmto pojmom predstavujú iba priamy brušný sval a zabúdajú na ďalšie svaly.

| Počet komentárov: 1
Nový cvik na zadok? Vyskúšajte kmitanie na stranu
Nový cvik na zadok? Vyskúšajte kmitanie na stranu
15
FEB

Určite každá žena túži po peknom, pevnom a vypracovanom zadku. Avšak veľakrát sa stane, že sa celý proces zabrzdí kvôli jednotvárnemu tréningu, v ktorom sa striedajú iba základné cviky.

Súťaž FIT LEADER odštartovala!
Kamil Šimkovič
Súťaž FIT LEADER odštartovala!
13
FEB

Teší náš obrovský záujem, ktorý súťaž FIT LEADER vyvolala ešte skôr, než začala. Rozhodli sme sa preto ďalej nečakať a spustiť ju!

FIT LEADER vznikol, aby pomáhal
Jana Šimkovičová
FIT LEADER vznikol, aby pomáhal
13
FEB

V súťaži FIT LEADER sa spojilo viacero známych osobností a partnerov, aby podporili jednu myšlienku – oceniť trénerov na Slovensku, pretože veria, že si to zaslúžia.

VIDEO: Fit po päťdesiatke? Dá sa to!
Michal Čabai
VIDEO: Fit po päťdesiatke? Dá sa to!
10
FEB

Motivačná trénerka Zora Ochodnická je dôkazom toho, že aj po 50-tke môžeme mať postavu ako lusk. Ako to robí?

Pre akčné dievčatá: S bosu si dáš poriadne do tela
Pre akčné dievčatá: S bosu si dáš poriadne do tela
10
FEB

Nudia ťa klasické drepy, výpady či „brušáky“? Cvič ich s cvičebnou pomôckou bosu. Získaš krajšie, pevnejšie a príťažlivejšie telo a aj sebavedomie. 

Peter Kulich: Ľudia sa nechcú kŕmiť prázdnymi kalóriami
redakcia
Peter Kulich: Ľudia sa nechcú kŕmiť prázdnymi kalóriami
9
FEB

Tvrdia, že ich produkty sú zdravé, chutné a zároveň funkčné. Je vôbec možné, aby slovenská firma obsiahla všetky tieto kritériá vo svojich produktoch? 

Mám prirodzene objemnejšie lýtka. Dá sa to skorigovať cvičením?
Mám prirodzene objemnejšie lýtka. Dá sa to skorigovať cvičením?
8
FEB

Ak patríte k ľuďom s objemnejšími lýtkami, určite nie ste práve nadšení (hlavne čo sa týka žien).

Netrápte svoje kĺby nesprávnym cvičením
Netrápte svoje kĺby nesprávnym cvičením
6
FEB

Cvičenie je dobré pre naše srdce, pomáha pri chudnutí a poskytuje mnoho výhod súvisiacich so zdravím. 

Správne dýchanie pri tréningu je dôležité
Správne dýchanie pri tréningu
3
FEB

Hoci je mu venuje málo pozornosti, dýchanie je kritickou zložkou úspešného tréningu. 

Je svalová horúčka ukazovateľom kvality tréningu?
Je svalová horúčka ukazovateľom kvality tréningu?
1
FEB

Svalová horúčka predstavuje nepríjemné bolesti svalov po pohybovej aktivite, ktoré sa objavujú zvyčajne druhý alebo tretí deň po tréningu. 

Objav v roku 2017 svoj potenciál s REEBOK CROSSFIT® NANO 7
redakcia
Objav v roku 2017 svoj potenciál s REEBOK CROSSFIT® NANO 7
30
JAN

Canton, MASS – január 2017 – Spoločnosť Reebok predstavuje tréningovú obuv Reebok CrossFit Nano 7 a pokračuje tak v tradícii lídra v oblasti CrossFitovej obuvi. 

Cviky, ktoré môžete cvičiť počas menštruácie doma
Cviky, ktoré môžete cvičiť počas menštruácie doma
30
JAN

Sú jednoduché a prinesú úľavu od bolesti.

Ako často meniť tréningový plán?
Ako často meniť svoj tréningový plán
27
JAN

Veľkou výhodou cvičenia je, že môžete vyskúšať množstvo cvikov a techník. Tak zistíte, čo vás najviac baví, resp. čo na vás najlepšie zaberá. 

Chcem menší a pevný zadok. Ako na to?
Chcem menší a pevný zadok. Ako na to?
25
JAN

Pevný zadok nie je iba centrom zvýšenej pozornosti, ale aj určitým znakom zdravia. Zle vypracované sedacie svaly môžu spôsobovať bolesti v bedrách.

FOTO: Funkčný tréning na chudnutie pre ženy s nadváhou
FOTO: Funkčný tréning na chudnutie pre ženy s nadváhou
23
JAN

Ak sa vám po sviatkoch stalo, že ste pribrali nejaké tie kilá navyše a po pohľade do zrkadla ste sa rozhodli schudnúť, jedným z účinných spôsobov, ako to dosiahnuť, je začať vykonávať funkčný tréning. 

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1431
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.