Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Čo by ste mali vedieť o makroživinách, ak chcete redukovať tuk?
6
MÁJ
Čo by ste mali vedieť o makroživinách, ak chcete redukovať tuk?

„Zdravé“ potraviny s nízkym obsahom tuku sú často nabité cukrom, pričom nadmerný príjem cukru je jedným z hlavných faktorov vzniku tukových faldíkov. 

Celý článok
Tricepsové extenzie nad hlavou
Tricepsové extenzie nad hlavou
5
MÁJ

Na účinné precvičenie tricepsov existuje viacero cvikov. Jedným z nich sú aj tricepsové extenzie nad hlavou. 

Chybou žien pri chudnutí je pojedanie „zdravých“ potravín medzi jedlami
Zásadnou chybou žien je pojedanie „zdravých“ vecí medzi jedlami
4
MÁJ

Tvrdí úspešný fitnes tréner a výživový poradca Ladislav Jankovič. Okrem iného ponúka tabata tréning na brucho a 60-dňovú výzvu na pevný zadok. 

Dievčatá, HIIT budete milovať. Povieme vám, prečo
Dievčatá, HIIT budete milovať. Povieme vám, prečo
3
MÁJ

Jedným z dôvodov je úspora času, pretože vysoko intenzívny intervalový tréning sa dá s rozcvičkou zvládnuť do 30 minút. 

Pevné prsia iba „s trochou" cvičenia?
Pevné prsia iba s trochou cvičenia
2
MÁJ

Mnohé ženy vo fitcentre sú presvedčené, že posilňovací tréning zmenší veľkosť ich pŕs. Aká je pravda?

Ideálna strava pre športovca
Ideálna strava pre športovca
29
APR

Pokiaľ je vaším cieľom strata tuku alebo získanie čo najväčšieho množstva svalov, strava bude vždy najdôležitejšou súčasťou vášho športového programu. 

Ako sa zbaviť prebytočného tuku a vyrysovať svaly?
Ako sa zbaviť prebytočného tuku a vyrysovať svaly?
27
APR

Ak je vaším cieľom vyrysovanie svalov, dĺžka rysovania bude vždy závisieť od dodržiavania diéty a hmotnosti tuku pred diétou. 

| Počet komentárov: 1
Najefektívnejšie cviky pre ženy na spevnenie celého tela
Najefektívnejšie cviky pre ženy na spevnenie celého tela
26
APR

Na to, aby ste si vypracovali pekné a pevné telo, nepotrebujete žiadne špeciálne nástroje. 

Je dobrý nápad vymeniť stoličku za fitloptu?
Je dobrý nápad vymeniť stoličku za fitloptu?
20
APR

V súčasnej dobe sa stáva veľkým hitom výmena kancelárskych stoličiek za fitlopty. 

Tréning pre tehotné v druhom trimestri
Tréning pre tehotné v druhom trimestri
19
APR

Tehuľky, skvelá inštruktorka Lea Grančič pre vás pripravila  jedinečný tréning na posilnenie celého tela. 

Ako najefektívnejšie spáliť tuk a merať spálené kalórie?
Ako najefektívnejšie spáliť tuky a ako merať spálené kalórie.
18
APR

Je vaším cieľom vybudovať si svalnatú postavu bez nadbytočného telesného tuku? 

Mamička Oľga má 6 mesiacov po pôrode dokonalú postavu
Mamička Oľga má 6 mesiacov po pôrode má dokonalú postavu
15
APR

Zmena prišla vtedy, keď Oľga pochopila, že ak sa chce zbaviť zadku, musí ním pohnúť. 

Negatívne opakovania na zväčšenie sily a objemu
Negatívne opakovania na zväčšenie sily a objemu
12
APR

Pri negatívnych opakovaniach sa využíva skutočnosť, že v brzdiacej (negatívnej) fáze opakovania zvládnete spúšťať väčšiu záťaž, ako vytlačiť späť. 

Panvový most – cvik (nielen) pre dokonalý zadok
Panvový most – cvik (nielen) pre dokonalý zadok
8
APR

Zadok a stehná patria spolu s bruchom k partiám, s ktorými nie sú ženy spokojné. 

Najbližšie preteky Reebok Spartan Race v maďarskom Visegráde
redakcia
Najbližšie preteky Reebok Spartan Race v maďarskom Visegráde
7
APR

Jedna z najkrajších lokalít Maďarska – Visegrád, bude dejiskom najbližšieho preteku Reebok Spartan Race™. Už v sobotu 9. apríla bude pripravená zaujímavá trať s najnižšou náročnosťou, tzv. Spartan Sprint, čiže minimálne 5 km s 20 prekážkami. 

To ste mali zažiť! Move academy Reebok tour v Martine
čitateľka Zuzy
To ste mali zažiť! Move academy Reebok tour v Martine
4
APR

Lístok kúpený už približne mesiac dopredu a ja ležím v posteli s nejakou trápnou chrípkou alebo niečím podobným. 

Aplikácia MyPlate nahradzuje tradičnú pyramídu výživy
Nikola Danišová
Aplikácia MyPlate nahradzuje tradičnú pyramídu výživy
31
MAR

V USA sa dostala do obehu nová aplikácia MyPlate, ktorá nahradila pyramídu výživy. MyPlate má pomôcť Američanom stravovať sa zdravšie a znížiť výskyt obezity v USA.

Ako zmeníte problémové oblasti na výstavné partie?
Cviky, pomocou ktorých zmeníte vaše problémové oblasti na výstavné partie
29
MAR

Ženy vždy hľadajú spôsob, ako zhodiť telesný tuk a ako spevniť určitú oblasť. 

Ako zostaviť tréningový plán v posilňovni pre začiatočníkov
Ako zostaviť tréningový plán v posilňovni pre začiatočníkov
25
MAR

Je veľmi dobré, ak sa zaujímate o problémy spojené so začiatočnou fázou posilňovania. Základná otázka znie: čo presne mám ako začiatočník robiť?

Prečo z tréningu nevynechať cviky na ramená
Prečo z tréningu nevynechať cviky na ramená
23
MAR

Veľa ľudí sa mylne domnieva, že základom tréningu rúk je iba precvičovanie bicepsov a tricepsov. 

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1869
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.