Mýty o chudnutí a cvičení po pôrode
17
OKT
Mýty o chudnutí a cvičení (nielen) po pôrode
Palo Hlubina

O cvičení a zhadzovaní hmotnosti po pôrode existuje veľa mýtov. Vybrali sme tie najfrekventovanejšie a pozreli sa na to, ktoré sú pravdivé a ktoré nie.

Celý článok
Prečo prestávame cvičiť a ako vydržať
Prečo prestávame cvičiť a ako vydržať
16
OKT

Každý, kto sa už niekedy pokúšal cvičením vylepšiť svoju postavu, či už schudnúť, vyformovať, spevniť..., vie, že je to beh na dlhú trať. Najmä ak chcete dosiahnuť dlhodobý efekt. Spočiatku ste namotivovaný, tešíte sa z každého tréningu, no postupne motivácia upadá a vám sa chce čoraz menej. Prečo je to tak?

Takto vám ovsené vločky budú chutiť
Takto vám ovsené vločky budú chutiť
13
OKT

Táto potravina patrí určite k veľmi známym, aj keď stále nie až tak obľúbeným potravinám. Ich jedinou nevýhodou však je ich nie najlepšia (aspoň pre mňa) chuť, ktorá sa však dá veľmi ľahko upraviť. Ak si ich príjem osvojíte aj vy, budete z nich už iba ťažiť. 

Dá sa trénovať naraz sila, rýchlosť aj veľké svaly?
Dá sa trénovať naraz sila, rýchlosť aj veľké svaly?
12
OKT

Už viac ľudí sa ma pýtalo, či je možné vytvoriť tréning súčasne na zlepšenie sily a rýchlosti alebo výdrže a zväčšenia svalovej hmoty. Odpoveď je, dá sa to, hoci má to aj nejaké nevýhody.  

Certifikované kurzy kalisteniky sú už aj na Slovensku
Adela Jasenovcova
Certifikované kurzy kalisteniky sú už aj na Slovensku
6
OKT

Street workout sa dá chápať ako moderný pouličný šport. Pochádza z kalisteniky, najstaršej metódy posilňovania a cvičenia s vlastnou váhou, ktorú používali už Sparťania. Náročná na kondíciu, silu, aj vytrvalosť. Niečo nové presne pre tých, ktorí majú radi výzvy.

Chýba vám v tele železo? Takto si ho doplníte
Chýba vám v tele železo? Takto si ho doplníte
3
OKT

Železo je pre ľudský organizmus veľmi dôležité. Jeho nedostatok sa prejavuje tak u deti, ako aj u dospelých zvýšenou únavou, málokrvností alebo až anémiou. Výhodou však je, že jeho nedostatok sa dá pomerne ľahko a rýchlo doplniť úpravou jedálnička a konzumáciou vhodných potravín. 

Veľká sila aj s malými svalmi
Veľká sila aj s malými svalmi
1
OKT

Väčšina ľudí si spája veľkú silu s veľkými svalmi. Ak vám poviem, aby ste si predstavili najsilnejšieho muža planéty, čo vám napadne? Určite to bude chlap s obrovskými svalmi a nie stredne vypracovaný atleticky chlapík. Môže to byť síce pravda, ale aj nemusí. Ako to teda je?

Roman Volák – absolútny majster sveta v karate
Adela Jasenovcova
Roman Volák – absolútny majster sveta v karate
29
SEP

Slovensko má ďalšieho majstra sveta. Roman Volák (40 r.) získal už svoj stý titul majstra sveta v karate.

Tréning naboso je len začiatok
Palo Hlubina
Tréning naboso je len začiatok
27
SEP

Chodenie alebo behanie naboso je trendom. No len málokto vie, že bosí tréning je súčasťou komplexného tréningu tela, ktoré poskytuje ideálne zdravie a fyzickú kondíciu. V texte sa tiež dozviete, ako to súvisí so ženskou krásou aj detskými preliezkami.

Potraviny, ktoré sú ideálne priamo po tréningu
Potraviny, ktoré sú ideálne priamo po tréningu
26
SEP

Najvhodnejším časom, kedy vie vaše telo využiť potenciál kvalitného jedla na 100%, je po tréningu. Aké sú teda najvhodnejšie jedlá po cvičení?

Lepší výkon aj po päťdesiatke?
Lepší výkon aj po päťdesiatke?
24
SEP

Odpoveď je jednoduchá: Áno, dá sa to! Na zlepšovaní výkonu sa dá pracovať v každom veku, rozdiel je iba v tom, že vo vyššom veku by tréningový plán nemal byť rovnaký, ako keď ste mali dvadsať. 

Tipy na správny strečing
Tipy na správny strečing
22
SEP

Strečing je dôležitá súčasť každého tréningu. Bez ohľadu na to, akému pohybu sa venujete. Viete, aké druhy strečingu existujú a ktorý je pre vás vhodný?

Aerobik aj zumba stále žijú
Adela Jasenovcova
Aerobik aj zumba stále žijú
21
SEP

Kedysi tam chodila každá žena, ktorá chcela začať cvičiť. Na aerobic alebo zumbu. Dnes už o týchto cvičeniach takmer nepočuť. Napriek tomu žijú, a majú svoje miesto v tréningu kondičky aj svalov.

Cestujete často? Kvalitný tréning pre hotelovú izbu
Cestujete často? Kvalitný tréning pre hotelovú izbu
20
SEP

Pri cestovaní, či už kvôli práci alebo dovolenke, by ste si určite radi zacvičili, ale často sa stáva, že nemáte k dispozícií posilňovňu alebo nástroje na cvičenie. Ak ste obmedzení iba podmienkami a chuť cvičiť máte, vhodná alternatíva sa dá nájsť vždy. 

Ako ste na tom s kondičkou? Otestujte sa
Ako ste na tom s kondičkou? Otestujte sa
17
SEP

Ako ste na tom so svojou kondičkou? Skúste si dať tieto testy. Stačí mať po ruke nejaké stopky a môžete ísť na to.

Prečo cvičiť s kettlebellom
Veronika Shoebridge

Skúsili ste už pri tréningu kettlebell? Táto guľa s rúčkou je vhodná pre skúsených aj začínajúcich športovcov. Pozrite sa, prečo s ním cvičiť a pridali sme aj pár inšpirácií z Instagramu.

Ako sa vyhnúť pretrénovaniu
Ako sa vyhnúť pretrénovaniu
13
SEP

Pri cvičení sa veľmi často stáva, že ľudia chcú výsledky dosiahnuť v čo najkratšom čase. Práve pri takomto ponímaní neberú do úvahy svoje limity (maximá) a vtedy prichádza stav pretrénovania. 

Ďalšie články
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1427
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.