Činky alebo vlastná váha?
22
AUG
Činky alebo vlastná váha?

Rozlišujeme dva základné silové spôsoby cvičenia. Buď pomocou činiek a posilňovacích strojov alebo využitým cvičenia s vlastnou váhou. Obe cvičenia pomáhajú vybudovať silnejšie svaly, spevniť postavu a aj kosti a zlepšiť výdrž, no väčšina ľudí sa stále vyhýba cvičeniu s vlastnou váhou. Robia dobre?

Celý článok
Ako si nastaviť ciele, aby cvičenie bavilo?
Ako si nastaviť ciele, aby cvičenie bavilo?
18
AUG

Pri cvičení sa veľa ľuďom stáva, že sa dostanú do momentu, v ktorom sa ich záujem začne postupne strácať. Najčastejšou príčinou je stagnácia alebo zle nastavené ciele. Ako sa tomu vyhnúť?

Záhradný workout
Záhradný workout
15
AUG

Hoci si to uvedomuje iba málo ľudí, aj samotná práca v záhrade môže veľmi účinne slúžiť ako prostriedok na spevnenie a posilnenie celého tela. Na fyzickú prácu potrebujete energiu a tú budete získavať práve z tuku. 

Paddleboard. Prechádzka po vode
Veronika Shoebridge
Paddleboard. Prechádzka po vode
13
AUG

Prechádzka po vode na širokom nafukovacom surfe s pádlom v ruke. To je hit tohto leta, stand up paddleboarding alebo v skratke SUP.

Už ste skúsili zvieracie pohyby?
Už ste skúsili zvieracie pohyby?
10
AUG

Ak sa vám zdá byť tréning jednotvárny a nezábavný, nikdy by to nemalo znamenať, že s ním treba prestať. Vždy sa môže nájsť alternatíva, ktorá vám zabezpečí aj kvalitné precvičenie všetkých svalových skupín a aj dostatok zábavy. Jednou z týchto metód môžu byť aj animal moves.

Máte po 50ke? Aj tak môžete mať lepší výkon
Máte po 50ke? Aj tak môžete mať lepší výkon
9
AUG

Cvičenie, fyzická aktivita, či zlepšovanie výkonu už dávno nie je iba doménou mladých ľudí. Aj keď máte po päťdesiatke, stále možete na sebe pracovať.

Ako štýlovo skákať do vody
Veronika Shoebridge
Skoky do vody
8
AUG

Horúce letá lákajú k vode. Aj pri nej si môžte zacvičiť, no nemyslite na žiadny štylizovaný workout. Telo precvičíte aj jednoduchými alebo štýlovými skokmi. Veď sa pozrite.

Prečo mať lepšiu kondičku
Prečo mať lepšiu kondičku
4
AUG

Ak sa vám často stáva, že už po vyšliapaní zopár schodov alebo pri miernom pobehnutí sa zadýchate, s vašou kondičkou niečo nie je v poriadku. Určite by ste mali popracovať na jej zlepšení. Pozrite sa, čo to tá kondícia vlastne je.

Top 5 YouTube kanálov, ktoré ťa dostanú do formy
redakcia

Leto je obdobie, kedy nám na tom, aby sme boli vo forme, záleží snáď najviac. Či už chcete schudnúť, nabrať svalovú hmotu alebo sa len cítiť lepšie, základom je tá správna motivácia. 

Páčia sa vám novodobí gladiátori?
redakcia
Páčia sa vám novodobí gladiátori?
25
JUL

Každé vyšportované mužské telo lahodí ženskému oku. Pri „gladiátoroch“, ktorí vstupujú do klietky a vydávajú tam zo seba maximum, niekedy až na hrane bolesti a posledných fyzických síl, to platí dvojnásobne.

Dnes poklad, v minulosti odpad
Dnes poklad, v minulosti odpad
25
JUL

V minulosti bola srvátka odpadovým produktom mliekarenského výrobku. V dnešnej dobe je nevyhnutnou súčasťou veľkého množstva výživových doplnkov. Prečo je to tak?

Ideálny tréning pre zdravé kĺby
Ideálny tréning pre zdravé kĺby
23
JUL

Ak je vaším cieľom zachovať si zdravé kĺby do vysokého veku, základný tréning vám stačiť nebude. Potrebujete zaradiť aj viaceré preventívne opatrenia, ktoré vám v tom pomôžu. 

Odkedy môžu deti posilňovať?

Ľudia si často pod pojmom posilňovanie predstavujú zdvíhanie ťažkých váh, čo však nie je úplne pravda. Posilňovanie je dokonca vhodné aj pre obézne deti, ktoré pri bežných aeróbnych športoch psychicky trpia, keďže sú neobratné a pomalé.

JUSTWOMAN by Diva´s, deň, ktorý patril ženám!
redakcia
Divas
22
JUL

Beh, Yoga, Paddleboard, tri športy, ktoré túto nedeľu kraľovali bratislavskému Draždiaku. Konalo sa tu totižto jedinečné podujatie svojho druhu na Slovensku s názvom JUSTWOMAN by Diva´s.

Ak pri športe bolia kĺby
Veronika Shoebridge
Ak pri športe bolia kĺby
14
JUL

Boľavé kĺby už dávno nie sú problémom len staršej generácie, ale trápia dokonca dvadsiatnikov. Šport má za úlohu kvalitu a dĺžku nášho života zlepšiť. Čo však v prípade, že už kĺby bolia? Zhrnuli sme základné rady.

Seniori, tieto cviky môžete robiť aj doma
Seniori, tieto cviky môžte robiť aj doma
12
JUL

Pravidelný pohyb je skvelou prevenciou pred obezitou a chorobami, ktoré patria k vyššiemu veku. Seniori by štýl cvičenia mali prispôsobiť zdravotnému stavu a určite by sa za každú cenu nemali snažiť lámať rekordy. Pohybovať by sa však určite mali, pretože pohyb má pozitívny vplyv ako na fyzickú, tak aj na psychickú stránku. 

Hanbíte sa cvičiť pred ľuďmi?
Hanbíte sa cvičiť pred ľuďmi?
11
JUL

Ak sa hanbíte cvičiť pred ľuďmi, určite by ste nemali cvičenie zavesiť na klinec. Najjednoduchším spôsobom, ako s tým bojovať, je samozrejme cvičiť sám doma. Ale pri takomto spôsobe cvičenie veľakrát prichádzate o motiváciu po dvoch troch tréningoch. Ako teda bojovať s hanblivosťou?

Ďalšie články
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 1371
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.