Ženy vo fitku. Ako správne cvičiť
23
MÁJ
Ženy vo fitcentre. Ako správne cvičiť?

Všeobecne sa traduje, že ženy nedokážu poriadne zabrať, boja sa zodvihnúť váhu a netušia nič o svalovej kontrakcii.

Celý článok
Ako si vypracovať štíhle stehná?
Ako si vypracovať štíhle stehná
20
MÁJ

Chcete vypracované a štíhle nohy? Trápia vás trasúce sa stehná? Musíte sa do toho poriadne oprieť. 

Ako začať cvičiť a vydržať?
Ako začať cvičiť a vydržať
19
MÁJ

Začať s cvičením je veľká zmena. Podobná tomu, ako keď sa začnete učiť cudzí jazyk, presťahujete sa alebo zmeníte zamestnanie. 

Chudneme bez strojov a činiek
Chudneme bez strojov a činiek
16
MÁJ

Účinným typom tréningu na zlepšenie zdravia a zvýšenie sily, ktorý môžete vykonávať doma i vonku, je kruhový tréning. 

Dôležitosť bielkovín v našej strave pre cvičenie a výkon
Dôležitosť bielkovín v našej strave pre cvičenie a výkon
13
MÁJ

Bielkoviny sú výdatným zdrojom aminokyselín, enzýmov, hormónov a ďalších dôležitých zlúčenín, ktoré sú nevyhnutné pre správny priebeh funkcií v ľudskom tele. 

Vzpor kľačmo so vzpažením a zanožením
Vzpor kľačmo so vzpažením a zanožením
12
MÁJ

Sedavé zamestnanie a nedostatok pohybu veľmi často spôsobujú veľké bolesti chrbta a krčnej chrbtice. 

Jednoduchý tréning na získanie pevného hrudníka
Jednoduchý tréning na získanie pevného hrudníka
11
MÁJ

Pekné a pevné prsia majú určite veľký vplyv na sebavedomie každej ženy. 

Swing je účinný aj na odbúravanie tuku
Swing je účinný aj na odbúranie tuku
9
MÁJ

Ide o veľmi účinný cvik, ktorý sa momentálne dostáva na výslnie. 

Čo by ste mali vedieť o makroživinách, ak chcete redukovať tuk?
Čo by ste mali vedieť o makroživinách, ak chcete redukovať tuk?
6
MÁJ

„Zdravé“ potraviny s nízkym obsahom tuku sú často nabité cukrom, pričom nadmerný príjem cukru je jedným z hlavných faktorov vzniku tukových faldíkov. 

Tricepsové extenzie nad hlavou
Tricepsové extenzie nad hlavou
5
MÁJ

Na účinné precvičenie tricepsov existuje viacero cvikov. Jedným z nich sú aj tricepsové extenzie nad hlavou. 

Chybou žien pri chudnutí je pojedanie „zdravých“ potravín medzi jedlami
Zásadnou chybou žien je pojedanie „zdravých“ vecí medzi jedlami
4
MÁJ

Tvrdí úspešný fitnes tréner a výživový poradca Ladislav Jankovič. Okrem iného ponúka tabata tréning na brucho a 60-dňovú výzvu na pevný zadok. 

Dievčatá, HIIT budete milovať. Povieme vám, prečo
Dievčatá, HIIT budete milovať. Povieme vám, prečo
3
MÁJ

Jedným z dôvodov je úspora času, pretože vysoko intenzívny intervalový tréning sa dá s rozcvičkou zvládnuť do 30 minút. 

Pevné prsia iba „s trochou" cvičenia?
Pevné prsia iba s trochou cvičenia
2
MÁJ

Mnohé ženy vo fitcentre sú presvedčené, že posilňovací tréning zmenší veľkosť ich pŕs. Aká je pravda?

Ideálna strava pre športovca
Ideálna strava pre športovca
29
APR

Pokiaľ je vaším cieľom strata tuku alebo získanie čo najväčšieho množstva svalov, strava bude vždy najdôležitejšou súčasťou vášho športového programu. 

Ako sa zbaviť prebytočného tuku a vyrysovať svaly?
Ako sa zbaviť prebytočného tuku a vyrysovať svaly?
27
APR

Ak je vaším cieľom vyrysovanie svalov, dĺžka rysovania bude vždy závisieť od dodržiavania diéty a hmotnosti tuku pred diétou. 

| Počet komentárov: 1
Najefektívnejšie cviky pre ženy na spevnenie celého tela
Najefektívnejšie cviky pre ženy na spevnenie celého tela
26
APR

Na to, aby ste si vypracovali pekné a pevné telo, nepotrebujete žiadne špeciálne nástroje. 

Je dobrý nápad vymeniť stoličku za fitloptu?
Je dobrý nápad vymeniť stoličku za fitloptu?
20
APR

V súčasnej dobe sa stáva veľkým hitom výmena kancelárskych stoličiek za fitlopty. 

Ďalšie články
Návšteva vo fitness centre

Ako často navštevujete svoje fitness centrum?

1 krát do týždňa
2 krát do týždňa
3 a viac krát do týždňa
1 krát mesačne

Celkom hlasovalo: 739
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.